اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجمع بزرگ مدافعان حرم در خیرآباد برگزار شد

اعلام آمادگی بسیجیان ورامینی برای حضور در سوریه

تجمع بزرگ بسیجیان مدافعان حرم در خیرآباد برگزار شد و طی آن بسیجیان ورامین آمادگی خود را برای حضور در سوریه اعلام کردند.

اعلام آمادگی بسیجیان ورامینی برای حضور در سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، تجمع بزرگ مردمی مدافعان حرم با حضور امام جماعت مسجد و نیز خیل عظیم بسیجیان حوزه 12 شهید مدرس و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در مسجد امام حسین (ع) خیرآباد برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در جمع مدافعان حرم، گفت: وهابیت جریانی منحرف هستند که برگرفته از خوارج صدر اسلام هستند، این‌ها از همان ابتدا با شیعیان و اهل بیت پیامبر اکرم (ص) دشمنی و ستیز داشتند، در برابر امیرالمومنین(ع) ایستادند و به اسلام ضربات جبران ناپذیری وارد کردند، در 8 شوال قبور ائمه بقیع را تخریب کردند و اکنون در سالگرد آن جسارت بزرگ سعی در تخریب حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی افزود‌:‌ استکبار جهانی و ایادی خود فروخته آن که همواره از فرهنگ عاشورایی حسین بن علی (ع) و شیعیان آن حضرت در هراسند سعی دارند با تخریب حرم مدافع نهضت عاشورا به این نهضت ضربه وارد کنند.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: امروز کفار حربی در سوریه گردهم آمده‌اند تا به شیعه ضربه وارد کنند اما جوانان غیور شیعی و وارثان خون عاشورایی نهضت اباعبدالله (ع) و شاگردان شجاعت و دلاور مردی‌های علی بن ابیطالب (ع) و عباس بن علی (ع) آمادگی دارند تا در صورت اجازه مسئولان با حضور در سوریه به دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بپردازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان اهل بیت علیهم‌السلام بدانند که دیری نخواهد پایید که با ظهور امام عصر (عج) بساط ظلم و ستم آنها برچیده خواهد شد.

محمد اسلام پناه، مسئول حوزه 12 شهید مدرس پیش از سخنان حجت‌الاسلام محمودی طی سخنانی بر لزوم استمرار جلسات بسیجیان در دفاع از اهل بیت علیهم‌السلام تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در ادامه این مراسم به ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت پرداختند و عاشقان حرم اهل بیت نیز به سینه‌زنی و سوگواری پرداختند.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول