اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

زنجان 600 هکتار بافت فرسوده دارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: 600 هکتار بافت فرسوده در زنجان وجود دارد.

زنجان 600 هکتار بافت فرسوده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا بهرام‌خانی ظهر امروز در جلسه شورای شهر زنجان اظهار کرد: خانه مطبوعات استان زنجان در مکانی مستقل و دارای امکانات توسط اداره فرهنگ و ارشاد احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر زنجان آمادگی خود را برای ساخت خانه مطبوعات اعلام کرده است، تصریح کرد: شورای شهر برای احداث آن اهمیت خاصی قائل است و در حد توانایی‌های خود کمک می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: اهمیت ساخت خانه مطبوعات برای حمایت از خبرنگاران و مطبوعات به شورای چهارم نیز منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکم شهریور ماه روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک نامگذاری شده است، گفت: تعدادی از پزشکان زنجان با نیت خیرخواهانه تعدادی از روزهای هفته را برای طبابت رایگان بیماران اختصاص داده‌اند.

بهرام‌خانی ادامه داد: امید است این اقدام برای سایر پزشکان نیز الگو شده و تعداد آنها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه از دوم شهریور ماه جاری هفته دولت آغاز می‌شود، اظهار کرد: در طول هفته دولت تعدادی از پروژه‌های شهرداری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: با افتتاح این پروژه‌ها مردم انگیزه بیشتری برای پرداخت عوارض شهرداری پیدا می‌کنند.

وی به احداث فاز سوم بلوار الغدیر زنجان اشاره کرد و افزود: شهرداری زنجان برای تکمیل این پروژه با کمبود اعتبار مواجه است و در سال‌جاری این پروژه به پایان نمی‌رسد.

بهرام‌خانی ادامه داد: شورای شهر زنجان آمادگی تخصیص 20 درصد اعتبار برای تکمیل این پروژه را دارد.

وی با تاکید بر اینکه عوارض شهرداری در سال‌جاری افزایش نداشته است، تصریح کرد: جرایم بازدارنده شهرداری افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان از دو ناحیه با افراد متخلف برخورد می‌کند، گفت: شهرداری از ادامه تخلفات ساختمانی جلوگیری می‌کند.                  

وی اضافه کرد: افزایش قانونی جریمه تخلفات ساختمانی بازدارنده ادامه این تخلفات است.

بهرام‌خانی با اشاره به اینکه 600 هکتار بافت فرسوده در زنجان وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های تشویقی و تبدیل سازه‌های قدیمی به جدید هزینه عوارض شهرداری برای دریافت پروانه ساخت رایگان اعلام شده است.

وی به هزینه حذف پارکینگ در ساخت و ساز اشاره کرد و افزود: شهرداری با دریافت هزینه‌های حذف پارکینگ می‌تواند در سطح شهر پارکینگ احداث کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: باید با افرادی که اقدام به حذف پارکینگ کرده و به تعداد طبقات ساختمان خود می‌افزایند برخورد شود.

انتهای پیام/73008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول