اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

تصویب طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر اهرم

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر اهرم با اعتباری بالغ بر 45 میلیون ریال به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید.

تصویب طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر اهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهندس علیرضا صفایی عصر امروز در نشست با مسئولان تنگستان گفت: مساحت بافت فرسوده شهر اهرم 44 هکتار است که شامل گلستان، فرهادی، دهران شرقی و دهران غربی است.

وی افزود:‌ بافت فرسوده شهر اهرم هشت درصد از محدوده کلی شهر را دربرمی‌گیرد و جمعیت ساکن در این بافت پنج هزار و 220 نفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر، عمده کمبودها در بافت فرسوده شهر اهرم را خدمات ورزشی، فرهنگی، فضای سبز و پارک، آموزشی، مسائل و مشکلات مربوط به معابر و مسائل زیست محیطی بیان کرد و اذعان داشت: جهت جبران این کمبودها در طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده طرح‌هایی‌ تدوین شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با ابلاغ این طرح، مدیریت شهری اهرم  با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی بتواند کمبودها را برطرف کند و زمینه توسعه درونی شهر را فراهم کند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول