اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 تهران آغاز شد

نوسازی بزرگ‌ترین پروژه تجمیعی بافت فرسوده در جنوب تهران

عملیات عمرانی بزرگ‌ترین پروژه بافت فرسوده منطقه 20، در قالب تجمیع 9 پلاک هم‌جوار آغاز شده است.

نوسازی بزرگ‌ترین پروژه تجمیعی بافت فرسوده در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید‌محمد جلال‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات عمرانی بزرگ‌ترین پروژه بافت فرسوده منطقه 20، در قالب تجمیع 9 پلاک هم‌جوار خبر داد و گفت: با مشارکت شهروندان و استفاده از طرح تجمیع، نوسازی 9 پلاک همجوار بافت فرسوده منطقه 20 با متراژ 3 هزار و 600 مترمربع آغاز شده است که به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه تجمیعی این منطقه محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت نوسازان منطقه 20 شهر تهران مقاوم‌سازی و رفع خطر از املاک فرسوده محله ملک‌آباد را از مهمترین اهداف این پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ تجمیع 22 پلاک هم‌جوار دیگر نیز در محله جوانمرد قصاب در دستور کار قرار گرفته است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 162 هزار و 57 مترمربع از املاک بافت فرسوده منطقه 20  طی سال‌های اخیر آزاد شده است، تصریح کرد:‌ با اجرای این طرح‌های نوسازی،620 هزار و 524 مترمربع اعیان در قالب 5 هزار و 524 واحد مسکونی به شهروندان تحویل داده شده است که 182 هزار و 432 مترمربع آن با بهره‌گیری از مهارت تجمیع انجام شده است.

جلال‌زاده به ارتقاء فرهنگ عمومی شهروندان در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده اشاره کرد و افزود: ارائه تسهیلات جانبی اعم از معافیت از پرداخت عوارض نوسازی، تخفیف صدور پروانه ساختمان، تراکم تشویقی و ارائه تسهیلات بانکی تا سقف 30 میلیون تومان از مهمترین عوامل افزایش مشارکت پذیری مالکان بوده است.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول