اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی خبر داد

ارائه تخفیف 40 درصدی آموزش‌های جهاددانشگاهی برای فارغ‌التحصیلان

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری که جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی انجام داده است توانستیم یک تخفیف 40 درصدی برای تمامی آموزش‌های جهاددانشگاهی برای فارغ‌التحصیلان در نظر بگیریم.

ارائه تخفیف 40 درصدی آموزش‌های جهاددانشگاهی برای فارغ‌التحصیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا معصومی ظهر امروز در نشست خبری با عنوان جهاددانشگاهی، آموزش‌های کاربردی و اشتغال، اظهار داشت: جهاددانشگاهی در سال 1358 از دل دانشگاه‌های کشور برخاست و از همان ابتدا دغدغه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی داشت.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در دهه 60 فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از همان ابتدا به تمامی دغدغه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی توجه داشت.

کارنامه درخشان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به کارنامه درخشانی که جهاددانشگاهی در این زمینه دارد، گفت: در این راستا جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یک برنامه آموزشی از سال 86 برای فارغ‌التحصیلان جویای کار ارائه داد.

معصومی ادامه داد: با توجه به نیاز‌های کاری که در دهه 80 وجود داشت آموزش‌های مهارت‌های هفتگانه فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفت.

وی اذعان داشت: این دوره‌های هفت‌گانه با همکاری سازمان ملی جوانان برگزار شد و تعداد زیادی از جوانان جویای کار آموزش‌های لازم را دیدند و به عنوان بسته‌های تکمیلی مشاوره‌های روانشناختی برای ورود به بازار کار به آنها ارائه شد.

ورود تعداد زیادی از جوانان به بازار کار

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاددانشگاهی رایزنی‌های زیادی با ادارات سطح شهر برای ورود این جوانان به بازار کار انجام داده است، اضافه کرد: تعداد زیادی از این جوانان به ادارات معرفی شده و مشغول به کار شدند.

معصومی با اشاره به توجه جهاددانشگاهی به بررسی نیازهای کاری جامعه و پویش کار در دهه 90، خاطر نشان کرد: با توجه به شاخص‌های کشور یعنی گذر از جامعه صنعتی به جامعه اقتصادی و گذر از اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، مهارت‌های شغلی و آموزشی که جمعیت فارغ‌التحصیل با آن روبه‌رو است با دهه 80 تفاوت دارد.

وی ادامه داد: در این راستا جهاددانشگاهی یک بسته آموزشی جدیدتری که شامل مهارت‌های هفتگانه فناوری اطلاعات، زبان خارجی و آشنایی مدیریتی در ارتباط با بازار کار ارائه داده است که با رایزنی که با ادارات انجام می‌دهیم این بسته در شهریور ماه و مهر ماه سال جاری تکمیل می‌شود.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاددانشگاهی توجه خاصی به بهبود اشتغال استان دارد، افزود: با پیگیری که جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی انجام داد توانستیم یک تخفیف 40 درصدی برای تمامی آموزش‌های جهاددانشگاهی برای فارغ‌التحصیلان در نظر بگیریم.

انتهای پیام/69019/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول