اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان خبر داد

پیشرفت 65 درصدی ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی زنجان

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان، زنجان را میزبان جشنواره ملی حرکت درون دانشگاهی در سال‌جاری اعلام کرد و گفت: در این راستا آثار رسیده به جشنواره بررسی شده است.

پیشرفت 65 درصدی ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی زنجان

محمد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری سومین دوره المپیاد ورزش دانشگاه علمی و کاربردی کشور اظهار داشت: این المپیاد در دو استان تهران و تبریز برگزار می‌شود و ورزشکاران زنجانی هم در این مسابقات حضور می‌یابند.

وی به نمایندگی ورزشکاران دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان در برخی رشته‌های ورزشی در المپیاد دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: ورزشکاران این دانشگاه در دو رشته فوتسال و تکواندو نماینده این دانشگاه هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان به پیشرفت 65 درصدی ساختمان در دست احداث دانشگاه علمی و کاربردی زنجان اشاره و تصریح کرد: این ساختمان در 4 هزار و 400 متر مربع احداث می‌شود.

وی ساختمان در دست احداث دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان را دارای سالن اجتماعات و سایر امکانات اعلام کرد و گفت: این سالن به عنوان ستاد تربیت مدرس در نظر گرفته شده است.

فتحی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی زنجان را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان برای این ساختمان هزینه شده است.

وی زمان افتتاح ساختمان دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان را اواخر آبان ماه سال‌جاری اعلام کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان افزود: هزینه احداث ساختمان دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان از طریق سازمان مرکزی دانشگاه تامین شده است.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول