اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان:

تحصیل پودمانی از دانشگاه علمی و کاربردی حذف شده است

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان فتحی با اشاره به حذف پذیرش دانشجوی پودمانی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی تصریح کرد: همه پذیرش‌های این دانشگاه به صورت ترمی انجام می‌شود.

تحصیل پودمانی از دانشگاه علمی و کاربردی حذف شده است

محمد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تغییر به وجود آمده در نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی خبر داد و اظهار داشت: این دانشگاه در سال تحصیلی جدید سه بار اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی به آغاز پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی در ترم جدید اشاره و تصریح کرد: این پذیرش تا 22 مرداد ماه آغاز شده و تا 28 این ماه ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان با بیان اینکه پنج مرکز از مجموع 17 مرکز فعال دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان در این مرحله اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند، ادامه داد: دانشجویان در این مرحله در 16 کد رشته پذیرش می‌شوند.

وی از توزیع دفترچه‌های مقطع کاردانی طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: 9 مرکز فعال علمی و کابردی اقدام به پذیرش دانشجو در 55 کد رشته می‌کنند.

فتحی با اشاره به حذف پذیرش دانشجوی پودمانی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی تصریح کرد: همه پذیرش‌های این دانشگاه در سال تحصیلی آینده به صورت ترمی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: پذیرش همه دانشجویان در دانشگاه علمی و کاربردی از طریق سازمان سنجش انجام می‌شود.

انتهای پیام/73004/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول