اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه پارس خبر داد

راه‌اندازی 21 رشته تخصصی در دانشگاه علمی کاربردی پارس جنوبی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه پارس از راه‌اندازی 21 رشته تخصصی در دانشگاه علمی کاربردی پارس جنوبی خبر داد.

راه‌اندازی 21 رشته تخصصی در دانشگاه علمی کاربردی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جابر قاسمی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان در عسلویه اظهار داشت: توسعه و گسترش مراکز آموزش عالی امری مهم و ارزشمند است و در منطقه پارس جنوبی در این مسیر اهتمام داریم.

وی افزود: افزایش کیفیت سطح تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی پارس جنوبی در دستور کار مسئولان قرار دارد.

قاسمی از پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه اقتصادی پارس در مقطع کارشناسی ناپیوسته از 22 مرداد آغاز شده و تا 28 مرداد ماه ادامه دارد.

وی با یادآوری این نکته که منطقه ویژه پارس، تمدنی صنعتی با تنوع وسیع و جامعی از تخصص‌ها است، تصریح کرد: تبدیل پایتخت انرژی کشور به پایتخت دانایی در  راستای توسعه صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تاثیر آن بر کل منطقه از اهداف بلند مدت این سازمان است.

قاسمی بیان کرد: برای دستیابی به این هدف و دانش‌افزایی در عصر دانایی، ناگزیر به توسعه پرشتاب علمی و بستر سازی برای تربیت نیروهای متخصص و مطابق نیازهای منطقه هستیم.

وی، نقش دانشگاه علمی کاربردی منطقه ویژه پارس را با 21 رشته تخصصی و نزدیک به 1700 دانشجو در توسعه علمی، تربیت نیروهای متخصص، نقشی برجسته و یا اهمیت توصیف و اظهار امیدواری کرد با تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و عنایت خاص وی به تقویت حضور دانشگاه در عرصه صنعت، شاهد پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی در قطب اقتصادی و انرژی کشور باشیم.

قاسمی افزود: زمان ثبت‌نام این دانشگاه در هفت رشته روابط عمومی گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی، مهندسی فن‌آوری تجهیزات بنادر، مهندسی فن آوری کنترل ابزار دقیق، کارشناسی حرفه‌ای لجستیک بنادر، مهندسی فن‌آوری شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی فن‌آوری عمران –ساختمان سازی و کارشناسی حرفه‌ای حسابداری- حسابداری دولتی تا 28 مرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول