اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین خبر داد

ثبت‌نام دوره کاردانی بدون آزمون مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین گفت: ثبت‌نام دوره کاردانی بدون آزمون مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین در شش رشته‌ آغاز شد.

ثبت‌نام دوره کاردانی بدون آزمون مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین، سیدمهدی همدانی اظهار داشت: ثبت‌‌نام دوره کاردانی بدون آزمون مرکز علمی و کاربردی شهرداری در رشته‎های کاردانی حرفه‌ای تاکسیرانی، اطفای حریق شهری، فنی عمران نگهداری و مرمت ساختمان، هنرهای تجسمی- نقاشی دیواری،تربیت مربی آموزش‌های شهروندی و فنی فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی شهر آغاز شد.

وی افزود: زمان ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ بیست و هفتم مرداد ماه تا سوم شهریور ماه امسال است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین اضافه کرد: پذیرش دانشجو در این رشته، همزمان با ثبت نام 388 مرکز آموزش علمی و کاربردی سراسر کشور صورت می‌گیرد.

همدانی خطاب به متقاضیان ثبت‌نام بیان کرد: در زمان اعلام شده و از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی WWW.SANJESH.ORG، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

این مسئول، پذیرش در رشته مذکور را بر اساس معدل کل فوق دیپلم و با توجه به اولویت‌های شهروندان بومی و رعایت سهمیه مشاغل، آزاد و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: پذیرفته‌‌شدگان این دوره‌ها از معافیت تحصیلی برای نظام وظیفه برخوردار می‌شوند.

گفتنی است؛ در مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین، 800 دانشجو در 19 رشته تحصیلی شامل سه رشته در مقطع کارشناسی و 16 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/77002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول