اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت برق شمال کرمان:

برق میمند را مطابق با استانداردهای یونسکو ساماندهی می‌کنیم

مدیر شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: برق روستای تاریخی میمند شهرستان شهربابک را مطابق با استانداردهای یونسکو ساماندهی می‌کنیم.

برق میمند را مطابق با استانداردهای یونسکو ساماندهی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، محمود شهبا ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت برق شهرستان شهربابک و با حضور رؤسای ادارات برق  شهرستان‌های شمال استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تامین برق متقاضیان فاقد شبکه یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت توانیر است.

وی افزود: در حال حاضر 7 هزار و 800 نفر در شمال استان کرمان در نوبت تامین برق هستند که برای برق‌رسانی به این تعداد به 15 میلیارد هزینه نیاز است.

مدیر شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با اشاره به برنامه های پیش رو برای صنعتی شدن شهربابک ابراز داشت: تاسیس پست فوق توزیع برق یکی از نیازهای اصلی شهرستان شهربابک است.

شهبا با اشاره به در پیش‌رو بودن ثبت جهانی روستای میمند افزود: امیدواریم با همکاری سازمان میراث فرهنگی بتوانیم مطابق با استانداردهای یونسکو مشکل برق روستای میمند را رفع کنیم.

احداث نیروگاه برق لازمه صنعتی شدن شهربابک است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به خدمات انجام شده از سوی نظام اسلامی بعد از انقلاب اسلامی گفت: اوج بی‌انصافی است، اگر بخواهیم خدمات انجام شده را نادیده بگیریم.

سردار حسین فتاحی افزود: شهرستان شهربابک به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود و لازمه صنعتی شدن نیز تاسیس نیروگاه برق است تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

فیروزه شهربابک را به اسم نیشابور می‌فروشند

فرماندار شهربابک هم در این جلسه با اشاره به غنی بودن خاک شهربابک از لحاظ مواد معدنی گفت: در هیچ کجای ایران شهری مانند شهربابک در زمینه معادن وجود ندارد، اما فیروزه شهربابک را به اسم فیروزه نیشابور می‌فروشند.

سیف‌الله امینی‌زاده با اشاره به مشکلات تامین برق بلوار خلیج فارس و مسکن مهر، منازل ساخته شده بنیاد مسکن و به ویژه مسکن مهر خورسند بیان داشت: برطرف کردن این مشکلات باید در دستور کار قرار گیرد و سریعا مشکل برق این پروژه‌ها رفع شود.

وی همچنین با اشاره به ثبت جهانی روستای میمند افزود: شرکت توانیر باید تمام سعی و تلاش خود را در زمینه زیرزمینی کردن شبکه برق میمند انجام دهد تا هیچ مشکلی برای ثبت جهانی شدن آن وجود نداشته باشد.

این مسئول پراکندگی شهری شهرستان شهربابک را یکی دیگر از مشکلات برای برق‌رسانی ذکر کرد و متذکر شد: تامین برق شهرهای خورسند، جوزم، دهج، خاتون‌آباد و روستای راویز رفسنجان به عهده شهربابک است، لذا باید امکانات بیشتری در اختیار شهرستان شهربابک قرار گیرد.

انتهای پیام/80023/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول