اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان خبر داد

اتمام مرحله نخست مکانیزاسیون فیزیکی و الکترونیکی اسناد برق سمنان

سرپرست شرکت برق منطقه‌‏ای سمنان گفت: مرحله نخست مکانیزاسیون فیزیکی و الکترونیکی اسناد شرکت برق منطقه‏‌ای استان پایان یافت.

اتمام مرحله نخست مکانیزاسیون فیزیکی و الکترونیکی اسناد برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان، سیدعلی‏‌اکبر صباغ گفت: در راستای اهداف کلان صنعت برق و زمینه‏‌سازی به منظور توسعه مدیریت دانش، ایجاد بستر پدافند غیرعامل و آمادگی برای مدیریت جامع بحران، این شرکت اقدام به انجام مکانیزاسیون فیزیکی و الکترونیکی اسناد خود کرده است.

سرپرست شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان سهولت در عملیات و فرآیندهای سازمانی و همچنین کاهش هزینه‏‌ها را از دیگر دلایل اجرای این طرح در شرکت برشمرد.

نماینده مدیریت شرکت برق منطقه‌‏ای سمنان در پروژه مکانیزاسیون اسناد نیز گفت: در حال حاضر مکانیزاسیون فیزیکی و الکترونیکی اسناد فنی، مالی و حقوقی با همکاری مشاور به طور کامل تمام شده است.

ملیحه اسفندیاری‏‌فرد افزود: فاز دوم پروژه شامل مکانیزاسیون اسناد پرسنلی و تدارکات نیز توسط پرسنل شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان در حال انجام است.

وی ایجاد سهولت در آرشیو، طبقه‏‌بندی و دسترسی به اسناد، بالا بردن ایمنی اسناد در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی، افزایش کارآیی مدیران در بررسی گزارش‌‏ها و تصمیم‌‏گیری‏های مقتضی بر اساس اطلاعات دسته‏‌بندی شده و به‏روز، امکان تبادل اسناد به صورت الکترونیکی برای افزایش سرعت دسترسی، سهولت در تکثیر با حفظ ایمنی، رعایت حدود دسترسی، از بین بردن مخاطرات ناشی از جابه‏‌جایی اسناد، جلوگیری از گم شدن و بروز آسیب‏‌های فیزیکی احتمالی و ... را از مهم‏ترین مزایای اجرای این پروژه عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول