اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی ساری خبر داد

اضافه شدن مهندسی برق قدرت در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشکده فنی امام محمدباقر(ع) ساری گفت: با شروع سال تحصیلی جدید رشته مهندسی برق با گرایش قدرت به مجموعه رشته‌های کارشناسی دانشکده اضافه خواهد شد.

اضافه شدن مهندسی برق قدرت در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده فنی ساری، با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، نشست هم‌اندیشی مسئولان دانشکده فنی امام محمدباقر(ع) ساری با حضور مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای علمی برگزار شد.

رئیس دانشکده فنی امام محمدباقر ساری اظهار داشت: بر اساس تقویم دانشگاهی کمتر از یک ماه دیگر سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و در واقع از 16 شهریور ماه مصادف با میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) ترم جدید آغاز می‌شود و امیدواریم که از توان علمی و تجربه گران‌سنگ اساتید در جهت نیل به اهداف عالیه دانشگاه فنی و حرفه‌ای بهره لازم را ببریم.

ناصر صداقتی‌پور با اشاره به توانایی‌های این مرکز علمی بیان داشت: با شروع سال تحصیلی جدید رشته مهندسی برق با گرایش قدرت به مجموعه رشته‌های کارشناسی دانشکده اضافه خواهد شد و اعضای علمی جدید در رشته مهندسی عمران نیز به جمع اعضای علمی دانشکده پیوسته‌اند.

وی با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری درباره دانشگاه افزود: گفتمان علم و پیشرفت علمی باید به طور مستمر در دانشگاه‌ها وجود داشته باشد و اصرار بر رقابت سازنده در نوآوری باید در کشور بوجود بیاید و به دنبال نوآوری علمی، شاهد نوآوری در فناوری باشیم.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به سمت دانشگاه برتر کارآفرین به پیش می‌رود و در جهت رفع دغدغه‌های مدرسان، شرایط مطلوب فراهم خواهد شد و مدرسان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان اعضای علمی مطرح می‌شوند و چارت جدید در هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه‌ای مصوب شد و به تصویب وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز رسید و جهت اجرا به دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای ارسال شده است.

صداقتی‌پور به تشریح آیین‌نامه‌های آموزشی و دستورالعمل چارت سازمانی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پرداخت و نکات مهم در خصوص ساعات حضور، مرخصی‌ها، ترفیعات و نحوه ارتقای اساتید را بیان داشت.

وی افزود: ارائه مقالات علمی در نشریه کارآفن با توجه به کسب مجوز علمی ترویجی، به کسب امتیاز برای ارتقا می‌انجامد که این امتیازات شامل امتیازات آموزشی، امتیازات پژوهشی، امتیازات فرهنگی و امتیازات علمی اجرایی است.

انتهای پیام/2296/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول