اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قائمشهر خبر داد

کشف 920 کیلوگرم انواع سیم برق سرقتی در قائمشهر

فرمانده انتظامی قائمشهر از کشف و ضبط 920 کیلوگرم انواع سیم برق سرقتی در این شهرستان خبر داد.

کشف 920 کیلوگرم انواع سیم برق سرقتی در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدرضا قدمی گفت: در راستای پیشگیری از سرقت شبکه‌های سیم برق و شناسایی و دستگیری مالخران و کشف اموال مسروقه، طرح نظارت و کنترل واحدهای صنفی سمساری‌ها و ضایعات فروشی‌ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران با هماهنگی مقام قضایی از 33 واحد صنفی محل دپوی ضایعات و سمساری‌ها به مدت دو روز بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر افزود: ماموران در این طرح موفق شدند بیش از 924 کیلوگرم انواع سیم برق سرقتی را به همراه 41 کیلوگرم آلومینیوم، مقادیر زیادی سکه‌های 250 و 500 ریالی برای استفاده از نیکل آن کشف و ضبط کنند.

قدمی کشف باطری‌های خودرو، میله‌گردهای آهنی، صفحه‌های چدنی کانال مخابرات، تیرهای فلزی اسکلت‌بندی ساختمان و جعبه فلزی تقسیم برق فشار قوی را از دیگر کشفیات این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی مالخر در این طرح از پلمپ تعدادی از این واحدهای صنفی متخلف خبر داد.

*کشف 3 کیلو تریاک از منزلی در بابلسر

در خبر دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آمده است: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام "آرش– ب" در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان بابلسر موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت. ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم وی را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

ماموران در ادامه با شناسایی محل فعالیت منزل متهم به مواد مخدر را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه موفق شدند دو کیلو و 700 گرم تریاک را به همراه 70 گرم شیره و یک حقه وافور کشف و ضبط کنند.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شد.

*برادران کیف قاپ در قائمشهر دستگیر شدند

در سومین خبر این پایگاه آمده است: در پی سرقت و کیف قاپی از دو شهروند در شهرستان قائمشهر موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان قائمشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی موفق شدند دو متهم به کیف قاپی به نام‌های "رضا و بهروز" که با همکاری یکدیگر اقدام به کیف قاپی می‌کردند را شناسائی کنند.

ماموران در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر کردند.

متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2296/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول