اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد

هزینه 40 میلیارد تومانی برای نگهداری شبکه‌های برق استان بوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سالانه 40 میلیارد تومان برای نگهداری شبکه برق هزینه می‌کنیم.

هزینه 40 میلیارد تومانی برای نگهداری شبکه‌های برق استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدرضا رضوی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات برقی در استان بوشهر اظهار داشت: گرد و غبار، رطوبت بالا، آلودگی‌های صنعتی موجب شده تا هزینه‌های نگهداری شبکه‌های برق در استان بوشهر بالا برود.

وی افزود: برای کاهش خاموشی‌ها تلاش‌های زیادی صورت گرفته و شاهد رضایتمندی عمومی هم در این زمینه هستیم که دلیل عمده آن استفاده از روش‌های مختلف برای کاهش خاموشی‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: استفاده از ترانس «سریکان» کمک بسیار خوبی برای کاهش خاموشی‌ها بود و وضعیت برق بهبود چشمگیری داشت.

رضوی ادامه داد: برای اینکه در بین شرکت‌های برتر برق در سطح کشور باشیم باید نسبت اولویت‌ها و بهبود را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چند سال اخیر رتبه‌های برتر را در بخش‌های مختلف از آن خود کرده و دلیل عمده آن هم کاهش خاموشی‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: تکریم ارباب رجوع به این معنی نیست که فقط در اداره به آنان توجه کنیم؛ بلکه به این معنی است که برق آنان همیشه تأمین بوده و در فصول گرم سال خاموشی نداشته باشیم.

رضوی در ارتباط با فعالیت‌های دفاتر پیشخوان دولت در زمینه خدمات برقی در بوشهر، بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان، جز اولین‌ها هستیم و در حال حاضر 24 دفتر پیشخوان خدمات دولت در بوشهر فعالیت دارند.

وی در پایان اذعان داشت: شبکه پاسخگویی 121 نیز فعالیت خوبی در استان دارد؛ به طوری که در حال حاضر تنها شرکتی هستیم که به صورت متمرکز کل استان را پوشش می‌دهیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول