به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین روشنمیلانی ظهر امروز در یازدهمین جلسه هماهنگی معاونان فروش و خدمات مشترکان شرکتهای توزیع برق کلانشهرهای کشور اظهار کرد: این جلسات با توجه به مشکلات و مسائل مشابه کلانشهرهای کشور برگزار میشود تا تبادل تجارب بین این کلانشهرها صورت گیرد.
وی اتخاذ تصمیمات مناسب در حوزه فروش و خدمات مشترکان را از پیامدهای این جلسات ارزیابی کرد و افزود: تجربیات هر کدام از شرکتها سرمایههای عظیمی هستند که با محاسبات ریالی نمیتوان آنها را سنجید.
وی اتخاذ تصمیمات متناسب با ویژگیهای خاص کلانشهرها را از نتایج ارزنده این جلسات دانست و تصریح کرد: چالشهای مشترک پیش روی توزیع برق در کلانشهرها همه شرکتهای توزیع را به سمت تعامل سوق داده تا بر اساس ایدههای مطرح شده، راهکارهای جدیدی استناد شود.
روشنمیلانی بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را از پیامدهای مهم این جلسات ارزیابی و تاکید کرد: جمعبندی نظرات معاونان فروش و خدمات مشترکان و ارائه راهکارهای مناسب میتواند تبدیل به دستورالعملهایی شود که بعد از تصویب در تمام شرکتهای توزیع به کار گرفته شود.
وی کار خدمترسانی به بیش از 750 هزار مشترک در سطح شهرستان تبریز را امری بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: برنامههای جدید اجرا شده در معاونت فروش و خدمات مشترکان برق تبریز در این جلسه ارائه شد تا پس از بررسی، سایر شرکتها نیز از این برنامهها استفاده کنند.
روشنمیلانی درباره اهم موضوعات این نشست تشریح کرد: بررسی موضوعات کلان فروش و خدمات مشترکان شرکتهای توزیع برق همچون آییننامه تکمیلی تعرفههای برق، راهکارهای افزایش درآمد و بررسی مصوبات صورتحساب قبلی از مطالب مورد بحث در این جلسه بود.
در این نشست معاونان فروش و خدمات مشترکان شرکتهای توزیع نیروی برق کلانشهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد و کرج برای یازدهمین بار به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای تبادل افکار و تجربیات گرد هم آمدند.
انتهای پیام/60001/ع30/چ3000