اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

رتبه برتر سمنان در زمینه کاهش پیک بار مصرف برق در کشور

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از کسب رتبه اول شرکت توزیع برق استان سمنان در زمینه کاهش پیک بار مصرف برق در کشور خبر داد.

رتبه برتر سمنان در زمینه کاهش پیک بار مصرف برق در کشور

سیدمحمد موسوی‏زاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در تشریح بخشی از خدمات انجام شده در این استان، اظهار کرد: توفیقات به دست آمده در شاخص‏های شرکت توزیع برق سمنان در بخش‏های مختلف متعدد است.

وی از کسب رتبه اول شرکت توزیع برق استان سمنان در زمینه کاهش پیک بار مصرف برق در کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: این استان همچنین رتبه برتر در بخش توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز را در بین دستگاه‏های اجرایی استان کسب کرده است.

موسوی‏زاده از اجرای به‏موقع پروژه‏های برق‏رسانی در مسکن مهر استان و تقدیر وزیر راه و شهرسازی در این زمینه خبر داد.

وی همچنین با اشاره به رشد انتشار اخبار شرکت توزیع برق استان سمنان در رسانه‏های جمعی گفت: انتشار اخبار این شرکت در رسانه‏های جمعی در سال 90 حدود یک هزار و 25 مورد بود که در سال گذشته به یک هزار و 559 مورد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین درصد رشد انعکاس اخبار شرکت در رسانه‏های گروهی نسبت به سال 90 را 34 درصد اعلام کرد.

به گزارش فارس؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین گفت: به مناسبت هفته دولت سال جاری، 57 پروژه برق‏رسانی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان به بهره‏برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به برق‏رسانی به روستای نوکه از توابع شهرستان سمنان گفت: این پروژه با اعتباری به مبلغ یک میلیارد ریال بهره‏برداری می‏شود.

موسوی‏زاده اظهار داشت: هفت پروژه تأمین برق مسکن مهر با اعتبار دو میلیارد و 992 میلیون ریال، 9 پروژه احداث و اصلاح روشنایی معابر در نقاط مختلف استان سمنان با شش میلیارد و 10 میلیون ریال و 22 پروژه با موضوع توسعه و بهینه‏سازی شبکه‏ها و تأسیسات توزیع برق جهت ظرفیت‏سازی برای مشترکان جدید با هشت میلیارد و 731 میلیون ریال از پروژه‏هایی هستند که افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: 10 پروژه تجهیز، احداث و افزایش ظرفیت ایستگاه‏های توزیع برق زمینی و هوایی با سه میلیارد و 790 میلیون ریال و هشت پروژه در راستای تقویت شبکه و تأمین برق شهرک‏ها و مجتمع‏های مسکونی از دیگر پروژه‏های قابل افتتاح صنعت توزیع برق استان سمنان در هفته دولت امسال به شمار می‏رود.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول