اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

تقلیل زمان خاموشی مشترکان برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از تقلیل نرخ و زمان خاموشی مشترکان برق در استان سمنان خبر داد.

تقلیل زمان خاموشی مشترکان برق در استان سمنان

سیدمحمد موسوی‌‏زاده امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان در تشریح بخشی از خدمات انجام شده در این استان اظهار کرد: توسعه امر تحقیقات و پژوهش و عملیاتی کردن مطالعات استراتژیک و همچنین توسعه شبکه‌‏ها، تأسیسات و زیرساخت‏‌های برق‌‏رسانی برای حضور سرمایه‌‏گذاران داخلی در اولویت‏‌های کاری شرکت توزیع برق استان سمنان قرار دارد.

وی تصریح کرد: سرمایه‏‌گذاری در بخش‏های تولیدی، صنعتی و اشتغال‏زایی، توسعه و ارتقای فعالیت‏‌های فرهنگی بین کارکنان و خانواده‌‏های همکاران و توجه به نیروی انسانی شرکت به ویژه نیروهای جوان و تقدیر از جوانان نمونه نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای به‏‌موقع طرح‌‏های برق‌‏رسانی در مسکن مهر استان سمنان، تقلیل نرخ و زمان خاموشی مشترکان، استمرار فعالیت‌‏های مربوط به مدیریت مصرف برق و تغییر الگوی مصرف مشترکان با توجه به قانون هدفمندی یارانه‌‏ها در استان سمنان خبر داد.

موسوی‌‏زاده افزود: بهبود و ارتقای شاخص‌‏های کمی و کیفی در حوزه مأموریت شرکت به ویژه در زمینه‌‏های بهره‏‌وری اقتصادی، پایداری شبکه و تأمین برق مطمئن برای مشترکان نیز از اولویت‌‏های این شرکت است.

شبکه‏‌های توزیع برق سرخه بهسازی می‏‌شود

شبکه 20 کیلو ولت و فشار ضعیف فیدر ایج در شهرستان سرخه در قـالب رزمایش خدمت متعالی بهینه‏‌سازی می‏‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، معاون بهره‏‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان در حاشیه نشست هماهنگی اجرای این طرح گفت: فیدر خط تغذیه‏‌کننده برق مشترکان روستاهای ایج، امامزاده عبدالله، جوین، آل‏دره و شاه محمد زید در این طرح جهادی- ضربتی اصلاح خواهد شد.

سعید قدس زمان برگزاری این برنامه را روز چهارشنبه، 30 مرداد ماه اعلام کرد و افزود: هشت هزار متر شبکه توزیع برق روستاهای مورد اشاره بهینه‌‏سازی می‏‌شود.

وی یادآور شد: بازبینی یراق‏آلات 110 اصله پایه برق، بهسازی 80 عدد مقره بشقابی، تعویض اصلی‏ها، نصب یک سری فیوز کات اوت، جابه‏‌جایی یک اصله پایه برق و سرویس سه ایستگاه توزیع برق هوایی عمومی از مهم‏ترین اقدامات این رزمایش به شمار می‌‏رود.

معاون بهره‌‏برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: اجرای این طرح، کاهش خاموشی‌‏های ناخواسته و پایداری و افزایش ضریب اطمینان شبکه‏‌های برق این روستاها در شهرستان سرخه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول