اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان خبر داد

فعالیت 6 مرکز درمان اعتیاد در جنوب کرمان

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: 6 مرکز درمان اعتیاد دارای مجوز در جنوب استان کرمان فعال است.

فعالیت 6 مرکز درمان اعتیاد در جنوب کرمان

نسرین‌دخت سدیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: یک مرکز DIC و درمان با متادون و یک مرکز DIC در شهر کهنوج، دو مرکز درمان اقامتی میان مدت در شهرهای جیرفت و کهنوج و دو مرکز درمان سرپایی در شهر جیرفت فعال هستند که خدمات درمانی و مشاوره‌ای درمان اعتیاد را به مراجعه کنندگان جنوب استان کرمان ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت این مراکز بر اساس ماده 15 قانون مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: بر اساس این ماده، درمان در این مراکز به صورت مراجعه اختیاری و داوطلبانه انجام می‌شود.

سدیر گفت: درمان اجباری بر اساس ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر صورت می‌گیرد که صدور تاسیس اینگونه مراکز در حیطه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است و بهزیستی در این راستا نقشی ندارد.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمان در زمینه ایجاد مرکز درمان اعتیاد با مجوز بهزیستی در تمام شهرهای جنوب استان گفت: در صورت وجود متقاضی واجد شرایط برابر دستورالعمل و آیین‌نامه‌های موجود مجوز فعالیت مراکز جدید در شهرهای فاقد مرکز در جنوب استان صادر می‌شود.

انتهای پیام/2655/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول