اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد

راه‌‏اندازی 7 کمپ ترک اعتیاد در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از راه‌‏اندازی هفت کمپ ترک اعتیاد در استان سمنان در راستای خدمات‏‌رسانی به معتادان خواستار بهبود خبر داد.

راه‌‏اندازی 7 کمپ ترک اعتیاد در استان سمنان

حجت‏‌الاسلام علی پهلوان امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با اشاره به راه‏‌اندازی هفت کمپ ترک اعتیاد در استان سمنان با مجوز سازمان بهزیستی اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال، 300 نفر در کمپ‏های ترک اعتیاد این استان دوره درمان را سپری کرده‌‏اند.

وی افزود: 9 مرکز درمان سرپایی اعتیاد نیز در این استان نیز فعال است که در سه ماهه نخست امسال، بیش از یک هزار و 500 نفر در آنها دوره‌‏های ترک اعتیاد را گذرانده‌‏اند.

پهلوان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی می‏‌کوشد تا تمام کمپ‏های ترک اعتیادی که مجوز فعالیت ندارند را ساماندهی کند، از صدور مجوز برای کمپ‏های غیرقانونی در استان سمنان خبر داد تا ‏فعالیت‏ها در این بخش سامان یابد.

افتتاح بنیاد فرزانگان و انجمن مراکز غیردولتی در استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افتتاح بنیاد فرزانگان در هفته بهزیستی در استان سمنان خبر داد و گفت: این بنیاد ویژه سالمندان است تا امور مترتب آنها را رصد و بر فعالیت‏ها نظارت کند.

وی افزود: بنیاد فرزانگان می‏‌کوشد تا با نیازسنجی و انجام اقدامات نظارتی، مراکز سالمندان را در استان سمنان ساماندهی کند و خدمات بهتری به این بخش مهم از جامعه ارایه شود.

پهلوان همچنین از راه‏‌اندازی انجمن مراکز غیردولتی استان سمنان در هفته بهزیستی خبر داد و گفت: هم‏‌اکنون 26 مرکز غیردولتی توانبخشی در این استان فعالیت دارند که این انجمن سعی دارد تا کار آنها را رصد کرده و فعالیت‏ها را مورد نظارت قرار دهد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول