اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در قزوین

سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

برگزاری سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولان استانی از جمله مدیرکل بهزیستی استان قزوین و مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین عصر امروز برگزار شد.

همچنین در این جلسه مسئولانی مانند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و معاون امور پیشگیری بهزیستی استان قزوین حضور داشتند.

سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با حضور 22 نفر از اعضای کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان قزوین برپا شد.

در این جلسه مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین پیرامون پیشگیری از اعتیاد مطالبی را بیان کرد و افزود: همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشبرد امور در این زمینه مهم است.

 حسن کاشی در ادامه خواستار همکاری مضاعف ارگان‌ها برای پیشگیری از اعتیاد و همچنین اجرای دقیق‌تر سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد شد.

در سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط‌های زیر پوشش استان قزوین توسط اداره کل بهزیستی این استان نیز تأکید شد.

در این جلسه با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در هفته مبارزه با مواد مخدر با محوریت برپایی نمایشگاه تخصصی پیشگیری اولیه از اعتیاد، فرمانده لشگر 16 زرهی استان قزوین خواستار برگزاری بیشتر این نمایشگاه‌ها برای کارمندان و سربازان این نهاد و دیگر دستگاه‌ها و اقشار شد.

انتهای پیام/77009/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول