اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی کهگیلویه مطرح کرد

فعالیت 4 مرکز درمان اعتیاد در دهدشت

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه گفت: چهار مرکز درمان اعتیاد در سطح شهرستان کهگیلویه به صورت نیمه اقامتی و سرپایی با استفاده از دارو فعالیت می‌کنند.

فعالیت 4 مرکز درمان اعتیاد در دهدشت

سید غضمان گنجیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دهدشت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانست و اظهار داشت: این دفاتر خدمات مختلفی در راستای پیشگیری و آگاه‌سازی از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روان جامعه خدمات ارائه می‌دهند.

وی، فعالیت چهار مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت سازمان بهزیستی را از عملکرد دفتر اعتیاد این اداره برشمرد و تصریح کرد: این مراکز شامل دو مرکز نیمه اقامتی به صورت بستری بدون استفاده از دارو و دو مرکز سرپایی با استفاده از دارو در سطح شهرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در سال 91 تعداد 490 معتاد در مرکز درمان اعتیاد رهایی شهرستان پذیرش شده‌اند اضافه کرد: مرکز راه نجات نیز پذیرای 425 معتاد بوده است.

این مسئول مراکز اعتماد و زندگی نو را از دیگر مراکز ترک اعتیاد عنوان کرد و ابراز داشت: تعداد 430 معتاد در این دو مرکز تحت پذیرش قرار گرفته‌اند.

گنجیانی خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه مواد مخدر به طور مرتب از کمپ‌های درمان اعتیاد بازدید به عمل می‌آورند.

وی در ادامه  توزیع تعداد 400 قطعه بن کالا ویژه معتادان بهبود یافته در سال گذشته از سوی بهزیستی  را متذکر شد و اذعان داشت: بالغ بر 40 میلیون ریال اعتبار صرف این بن کالاها شده بود.

گنجیانی، ارائه یاری برگ به معتادان نیازمند و بی‌بضاعت تحت درمان در مرکز را از دیگر حمایت‌های بهزیستی از معتادان دانست و گفت:معادل 54 میلیون ریال برای این موارد در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/82016/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول