اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم برای تحقق حماسه اقتصادی با دولت تعامل کنند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقشار مختلف مردم برای محقق شدن آرمان حماسه اقتصادی باید با دولتمردان تعامل کنند.

مردم برای تحقق حماسه اقتصادی با دولت تعامل کنند

آیت‌الله عسگر دیرباز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: همان‌طور که ملت ایران اسلامی برای تحقق حماسه سیاسی در کنار دولتمردان قرار گرفته‌اند، برای محقق شدن آرمان حماسه اقتصادی نیز باید در کنار مسئولان قرار گیرند.

وی حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات‌های میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را یکی از بزرگترین حماسه‌های واقع شده در عرصه سیاست دانست.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخابات‌های مذکور بر اثر بسترسازی به وسیله مسئولان و حضور میلیونی ملت رنگ واقعیت گرفت، پس برای رقم زدن تحول‌های اقتصادی هم باید در کنار یکدیگر قرار گیرند.

دیرباز اضافه کرد: بهینه کردن تولید، بالا بردن بهره‌وری، کاهش نرخ تورم و اشتغال‌زایی برای جوانان، صرفه‌جویی در منابع انرژی فقط در صورت همکاری مردم و مسئولان تحقق پیدا می‌کند.

وی حکومت حاکم بر کشورمان را نمونه بارزی از مردم‌سالاری دینی دانست و بیان داشت: اینکه مردم در همه زمینه‌ها اعم از سیاست و اقتصاد به نقش‌آفرینی می‌پردازند، نشان‌دهنده ارج نهادن به آرای ملت در این کشور است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری هدف دشمنان از تحریم اقتصادی ایران اسلامی را به زانو درآوردن ملت ما دانست و اظهار داشت: در جایی که دشمن ملت را در کانون هدف قرار داده است، یکایک ملت نیز باید برای کم کردن آثار تحرکات دشمن در میهن اسلامی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول