اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس:

مجلس با رای اعتماد به وزرا به دنبال تحقق حماسه اقتصادی است

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی به دنبال حماسه اقتصادی است.

مجلس با رای اعتماد به وزرا به دنبال تحقق حماسه اقتصادی است

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس به نظر و تدبیر دولت احترام گذاشتند، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی چهار روز بسیار پرکاری را در دو نوبت صبح و عصر پشت سر گذاشت تا صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم مورد بررسی نمایندگان قرار گیرد.

وی افزود: در این مدت نمایندگان مخالف و موافق هر یک نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

وی بیان کرد: مجلس به رأی ملت احترام گذاشت و از 18 وزیر پیشنهادی 15 نفر رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی گرفتند و آن سه وزارتخانه‌ای هم که وزرای پیشنهادی آن موفق به کسب آرای لازم نشدند، سرپرست آن وزارتخانه‌ها از سوی رئیس‌جمهور انتخاب شده و مشغول به کار خواهند شد تا در آینده نسبت به معرفی سه وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حماسه سیاسی 24 خرداد ماه به 24 مرداد یعنی روزی که مجلس رأی اعتماد خود را به 15 وزیر از 18 وزیر پیشنهادی دولت یازدهم داد وصل شد و به نوعی حماسه سیاسی در این بخش تکمیل شده و اکنون باید آغاز راه برای خلق حماسه اقتصادی باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در حال حاضر عمده مشکلات مردم، بحث معیشت آنها است و امروز مجلس به وزیر اقتصادی دولت یازدهم بالاترین رأی اعتماد را در بین کل وزرای پیشنهادی داد و این نشان از آن دارد که می‌خواهیم حماسه اقتصادی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: تکلیف وزرای هشت دستگاه حوزه اقتصادی مشخص شد و اکنون مجلس با تمام قوا آماده کمک و همکاری با دولت جدید است تا لوایحی که در راستای کارگشایی مردم از دولت به مجلس می‌رسد با رعایت اصل تفکیک قوا و احترام به آن بتوان برای حل مشکلات مردم گامی برداشت.

انتهای پیام/2296/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول