اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

بسیج در عرصه حماسه اقتصادی حضوری جدی داشته باشد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج مجموعه فراگیر مردمی است و همچون جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب باید در عرصه حماسه اقتصادی حضوری جدی داشته باشد.

بسیج در عرصه حماسه اقتصادی حضوری جدی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدهاشم بنی‌هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند و استفاده از منابع طبیعی و نیروی انسانی کشور می‌توان به خود کفایی رسید، گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، استفاده از تجربیات نیروهای متخصص و مردمی برای شکستن محاصره اقتصادی دشمن است.

وی با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و راهبردهای علمی تحقق این شعار ادامه داد: بسیج مجموعه فراگیر مردمی است و همچون جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب باید در عرصه حماسه اقتصادی حضوری جدی داشته باشد.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جهاد سازندگی به عنوان نخستین گروه‌های مردمی بعد از انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، افزود: مزیت بسیج بر جهاد سازندگی داشتن فرماندهی و انسجام سازمانی است.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و استفاده از تجربیات نهادهای انقلاب اسلامی برای رسیدن به نتایجی که از جهاد اقتصادی برای اقتصاد مقاومتی می‌تواند فراهم شود تشکیل سازمانی غیردولتی و مردمی مبتنی بر حضور و مشارکت مردم همچون شرکت‌ها، موسسات، جوانان و عموم مردم با کمک و حمایت دولت و سایر قوا مناسب است.

نخستین استاندار قم و مدیر چندین پروژه مهندسی رزمی دفاع مقدس حمایت همه جانبه ملت از نظام در مقابل فشارهای سیاسی و تلاش برای رسیدن به خودکفایی را سبب قدرتمند شدن نظام اسلامی ایران دانست.

وی خاطرنشان کرد: ایران به لحاظ منابع لازم برای رشد اقتصادی از جمله نیروی انسانی متخصص و متعهد، معادن، سوخت فسیلی، دریا، زمین‌های کشاورزی و مرز غنی است و تنها با یک برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند می‌توان از آن‌ها به نحو مطلوب برای خودکفایی کشور بهره گرفت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه‌های بسیج سازندگی و مسایل اقتصادی وظایف و اختیارات باید بیشتر به هسته‌های عملیاتی سپرده شود.

بنی‌هاشمی با بیان این‌که فواید برگزاری همایش بسیج اساتید باید در کوتاه مدت ظهور و بروز داشته باشد، تاکید کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی فرصت مناسبی برای تشکیل کارگروه‌های تخصصی و جمع‌بندی‌های نهایی است.

انتهای پیام/70006/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول