اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بیمه مرکزی:

بخش اعظم حماسه اقتصادی در صنعت بیمه متبلور است

رئیس شورای هماهنگی بیمه مرکزی؛ بخش اعظمی از تحقق حماسه اقتصادی را در صنعت بیمه متبلور دانست و گفت: همه باید برای تحقق حماسه اقتصادی در جامعه تلاش کنیم.

بخش اعظم حماسه اقتصادی در صنعت بیمه متبلور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس خمیری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های مرکزی گلستان در گرگان اظهار داشت: سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شد که حماسه اقتصادی توسط ملت رقم خورد و امیدواریم منتخب مردم در دولت یازدهم در راستای حل مشکلات و اعتلای نظام اسلامی موفق عمل کند.

وی نقش خبرنگاران را در اعتلای صنعت بیمه اثربخش و اثرگذار دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش مهم، ممتاز و بسیار بالایی دارند که می‎توانند در این حوزه به رشد و ارتقاء صنعت بیمه کمک کنند.

فقدان تعامل و همدلی شرکت‎های بیمه‎گر یک خلاء بزرگ است

رئیس شورای هماهنگی بیمه مرکزی با تاکید بر تعامل و همدلی شرکت‎های بیمه‎گر متذکر شد: برای رسیدن به موفقیت، لازم است تا شرکت‎های بیمه با یکدیگر تعامل داشته باشند چراکه فقدان این مهم یک خلاء بزرگ است و بدتر از آن اینکه هنوز شرکت‎های بیمه‎گر نتوانستند جایگاه بیمه را در منظر مسئولان استان ارتقاء دهند.

خمیری با بیان اینکه یکی از رسالت‎های مهم ما اعتلای صنعت بیمه و اطمینان‎بخشی به جامعه است، خاطرنشان کرد: ما دیده‎بان نظام اسلامی هستیم و نباید از هیچ‎ کوششی برای رفاه حال مردم فروگذار کنیم.

ولایتمداری، معرفت، سختکوشی باید از استان زرخیز گلستان به سایر مناطق صادر شود

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه تودیع و معارفه نیست، اظهار داشت: ولایتمداری، معرفت، سختکوشی باید از استان زرخیز گلستان به سایر مناطق صادر شود.

رئیس شورای هماهنگی بیمه مرکزی از تلاش‎های رئیس سابق شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان قدردانی کرد و گفت: باید در کنار رقابت‎ها، رفاقت و همکاری در جای خودش باقی بماند.

خمیری همچنین انتصاب امیر خاکی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های گلستان را به فال نیک گرفت و برای این مسئول پرتلاش و زحمتکش در استان آرزوی موفقیت کرد. 

انتهای پیام/83001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول