اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین:

خبرگزاری فارس قزوین بسیج سازندگی را در تحقق حماسه اقتصادی یاری کند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از مجموعه خبرگزاری فارس در این استان خواست تا این سازمان را در راستای تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی یاری کنند.

خبرگزاری فارس قزوین بسیج سازندگی را در تحقق حماسه اقتصادی یاری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین که ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در دفتر این خبرگزاری حضور یافته بود، از مجموعه خبرگزاری فارس در این استان خواست تا این سازمان را در راستای تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی یاری کنند.

حمیدرضا الله‌بداشتی ضمن دیدار و گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان قزوین اظهار داشت: این مجموعه همواره در انعکاس اخبار اردوهای جهادی و سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی و اطاعت و اجرایی کردن خواسته مقام معظم رهبری پویا بوده است.

 

الله‌بداشتی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: خبرگزاری فارس در استان قزوین رسانه‌ای است که در مسیر رسیدن به حماسه سیاسی تمام تلاش خود را بر مبنای صداقت قرار داده و نه آنچه در مؤلفه‌های غربی آمده است.

وی از مجموعه خبرگزاری فارس در قزوین خواست تا با انعکاس بیش از پیش مطالب مربوط به حماسه اقتصادی، سازمان بسیج سازندگی را در انجام درست مأموریت آن یاری کند.

در بخش دیگری از این دیدار سرپرست خبرگزاری فارس در قزوین به ارائه گزارشی پیرامون نحوه فعالیت این رسانه در استان پرداخت.

 

علیرضا ضرغامی اظهار داشت: مجموعه فعلی در طول فعالیت خود با افتتاح دفاتر خبری در شهرستان‌های استان و تهیه و تولید اخبار، گزارش‌ها و مطالب متنوع از حوزه‌های مختلف، توانسته است فعالیت خبرگزاری فارس را در استان قزوین گسترش دهد.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس استان قزوین در این مدت با تلاش بی‌وقفه موفق شد در بین مراکز استان‌ها به یکی از پنج استان برتر در سطح کشور ارتقا یابد.

الله‌بداشتی در ادامه این دیدار ضمن بازدید از تحریریه این خبرگزاری، در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت و با خبرنگاران خبرگزاری فارس گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/77011/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول