اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

عدم جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین مشکلات زنجان است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاری موجود در استان گفت: زنجان به صورت جدی مشکل سرمایه‌گذاری دارد.

عدم جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین مشکلات زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین هدف نمایندگان مجلس همکاری و همراهی با مسئولان استان است، اظهار داشت: برآورده کردن این مهم از مطالبات مهم مردمی محسوب می‌شود.

وی احیای سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری را از اقدامات مهم دوره مسئولیت خود اعلام کرد و افزود: باید متوجه بود که ارائه و مصوب کرده طرح در مجلس بسیار مشکل است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح احیای سازمان مدیریت، برنامه‌‌ریزی و بهره‌وری با یک 225 رای در جلسه به تصویب رسیده است.

وی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را یکی از بحث‌برانگیزترین مسائل کشور طی چند سال گذشته در کشور دانست و اضافه کرد: این طرح بعد از بررسی کارشناسی در کمیسیون‌ اجتماعی مجلس تصویب شده است.

علیمردانی بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرای استان و شهر را برای بررسی مشکلات عملیاتی آنها از دیگر اقدامات طی دوره مسئولیت خود اعلام کرد.

وی با اشاره به سفرهای متعدد مسئولان کشوری طی سال گذشته به استان زنجان گفت: زنجان در سال 91 دیپلماسی فعالی را داشته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم فعال شده است، اضافه کرد: این مجمع با حضور 43 نماینده برگزار می‌شود.

وی به معضلات موجود در عرصه توریسم و گردشگری استان زنجان اشاره و تصریح کرد: ارائه راهکار برای حل این مشکلات از برنامه‌های آینده استان است.

علیمردانی بر شفاف‌سازی وظایف نمایندگان برای مردم تاکید کرد و افزود: مردم باید واقف باشند که نماینده مجلس وظیفه کار اجرایی ندارد.

وی با مهم دانستن توسعه حوزه گردشگری در راستای توسعه اشتغال اضافه کرد: این بخش در ایجاد اشتغال بسیار مهم است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد اقدامات نمایندگان برای کاهش مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد گفت: جلوگیری از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از اقدامات نمایندگان برای کاهش مشکلات مردم بود.

وی با اشاره به آرامش موجود در استان با وجود داشتن انتقادات فراوان به عملکردها اضافه کرد: تنش در هر شرایطی به ضرر مردم تمام می‌شود.

علیمردانی با اشاره به مشکلات سرمایه‌ای موجود در استان تصریح کرد: زنجان به صورت جدی مشکل سرمایه‌گذاری دارد.

وی به بالا رفتن ریسک سرمایه‌گذاری طی یک سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: به میزان بالا رفتن ریسک سرمایه‌گذاری در کشور ریسک دلالی کاهش یافته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد عدم سخنرانی در جلسات مجلس به ویژه رای اعتماد به وزاری پیشنهادی گفت: صحبت کردن در مورد وزاری پیشنهادی در مجلس با قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزاری پیشنهادی دولت افزود: دولت جدید وزاری با تجربه‌ای را به مجلس معرفی کرد و کابینه خوبی هم در مجلس رای اعتماد گرفت.

انتهای پیام/73004/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول