اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

حضور 834 نفر در آزمون ادواری استان زنجان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 834 نفر در آزمون ادواری استان زنجان شرکت کردند.

حضور 834 نفر در آزمون ادواری استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه عملیاتی سند راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دومین آزمون ادواری سال‌جاری به طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی روز جمعه 25 مرداد ماه در زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون ادواری استان زنجان در هفت حوزه در شهرستان‌های زنجان، ابهر در دو حوزه، خدابنده، طارم، خرم‌دره و ماهنشان برگزار شد، افزود: این آزمون با حضور 834 نفر در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: نتایج آزمون ادواری ظرف سه روز آینده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.advari.irantvto.ir اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه 673 نفر از آقایان و 161 نفر از خواهران در آزمون ادواری شرکت کردند، افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون در شهر زنجان به تعداد 431 نفر و کمترین آن مربوط به حوزه فجر ابهر به تعداد 17 نفر است.

صیادی ادامه داد: همچنین حرفه تعمیرکار اتومبیل‌های سواری درجه 2 با 107 متقاضی بیشترین حرفه و آشپز درجه 2 به تعداد یک نفر کمترین شرکت‌کننده را داشته است.

وی تصریح کرد: این آزمون در استان زنجان در 91 حرفه فنی و خدماتی در هفت حوزه مستقل با حضور ناظر و کارشناس اعزامی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: سوالات 44 حرفه این آزمون به صورت همسان کشوری توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و 47 حرفه مابقی را مربیان و کارشناسان استان زنجان تهیه و طراحی کرده‌اند.

گفتنی است این آزمون در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود و کسانی که هر دو مرحله این آزمون را با موفقیت به اتمام برسانند، از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گواهینامه مهارت با کد استاندارد بین‌المللی به آنها اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول