اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت آبفای زنجان تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای برخورد با انشعابات غیرمجاز در زنجان

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای برخورد با انشعابات غیرمجاز در زنجان انجام شده است.

برنامه‌ریزی برای برخورد با انشعابات غیرمجاز در زنجان

مسلم پورنصرت امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های جدی و مهمی در راستای برخورد با انشعابات غیرمجاز در زنجان تدوین شده است.

وی به اهمیت توجه به انشعابات غیرمجاز اشاره کرد و افزود: مدیریت آب و فاضلاب شهری در زنجان نسبت به برخورد مناسب با انشعابات غیرمجاز جدی است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم وجود داشته باشد، افزود: استفاده از انشعابات غیرمجاز در داخل شبکه رفتاری ناهنجار محسوب می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی منسجم در این راستا خبر داد و تاکید کرد: در برخی نقاط شهری که مشکلات بیشتری در وجود انشعابات غیرمجاز وجود دارد برنامه‌ریزی منسجمی صورت گرفته است.

پورنصرت از آغاز پایش کلی شبکه آب شهری زنجان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای دقیق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پایش مناسبی در شبکه آب انجام خواهد شد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه پایش شبکه در طی زمان‌بندی مدون انجام شده است، افزود: این پایش برای ساماندهی وضعیت آبرسانی شبکه سودمند است.

وی به شناسایی انشعابات غیرمجاز در این پایش اشاره کرد و ابراز داشت: طرح پایش شبکه آبرسانی در شناسایی انشعابت غیرمجاز در شبکه بسیار راهگشا خواهد بود.

پورنصرت با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از آب از شبکه کاری غیر عرفی است، خاطرنشان کرد: این کار به لحاظ قانونی و شرعی درست نیست و باید نسبت به آن توجه داشت.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان استفاده غیرمجاز از شبکه آب شهری را موجب آسیب به دیگر شهروندان دانست و تاکید کرد: باید حقوق همه شهروندان رعایت شود.

وی به تعرفه پایین انرژی آب اشاره کرد و گفت: آب دارای تعرفه پایین نسبت به دیگر حامل‎های انرژی بوده و هزینه‌های اجرایی آن نیز بالا است.   

پورنصرت هزینه تولید و ارائه آن به مردم را بالا عنوان کرد و اظهار داشت: با این وضعیت مالی انشعابات غیرمجاز هزینه‌های بسیاری را به شبکه و آب و فاضلاب وارد می‌کند.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان توجه به تحمیل هزینه‌ها را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: باید نسبت به افزایش مشکلات مالی توجه داشت.

وی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز دارای اصول فنی نیستند، خاطرنشان کرد: انشعابات غیرمجاز استاندارد نیستند و اصول فنی در آنها رعایت نشده است.

پورنصرت مشکلات مالی آبفای زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: یکی مهم‌ترین دغدغه‌های آب و فاضلاب شهری منابع مالی و اعتباری است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه باید نسبت به مدیریت منابع مالی تلاش کرد، افزود: منابع مالی و اعتباری در بخش آب نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام/73007/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول