اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

انتخاب مدیران بومی از مطالبات عموم مردم زنجان است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به مطالبات مردمی در مورد انتخاب مدیران استانی گفت: بومی بودن از مطالبات عموم مردم استان زنجان است.

انتخاب مدیران بومی از مطالبات عموم مردم زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم سابقه نمایندگی در برقراری ارتباط با مسئولان کشوری اظهار داشت: برای جلوگیری از تأثیرگذاری رابطه‌ها باید تدبیری اندیشیده شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد به‌کارگیری بازنشستگان در پست‌های مختلف با وجود معضل بیکاری در جامعه، گفت: حل این مشکل نیازمند تصویب طرح در مجلس است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به تأکیدات خود به صدا و سیمای زنجان در مورد پوشش خبری شفاف خبرها، تصریح کرد: گلایه‌هایی نسبت به عملکرد این رسانه وجود دارد که به خود آنها منتقل شده است.

وی با اشاره به مشکلات وجود در بخش کشاورزی اضافه کرد: در این بخش به مانند سایر بخش‌های اقتصادی تولید فدای دلالی شده است.

علیمردانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد شرایط انتخاب مدیران استانی از جمله استاندار اذعان داشت: با توجه به تفاوت‌ دیدگاه‌های موجود در این مورد نظرات باید اخذ و بررسی شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به مطالبات مردمی در مورد انتخاب مدیران استانی افزود: بومی بودن از مطالبات عموم مردم استان زنجان است.

علیمردانی با تأکید بر جذب مدیران توانمند غیربومی برای خدمت در استان، ابراز کرد: انتخاب مدیران لایق بومی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در مورد فعالیت کارخانه سرب و روی، اضافه کرد: آرام کردن فضا برای جلوگیری از بروز مشکلات می‌تواند مانع امنیتی شدن جو شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به درخواست‌های مردمی برای انتقال کارخانه سرب و روی از زنجان بیان کرد: تحقق درخواست‌های مردمی از دغدغه‌های پس از دوره نمایندگی من بوده است.

علیمردانی با اشاره به زمین تحویل داده شده به مسئولان سرب و روی برای انتقال کارخانه اضافه کرد: آنها تقریبا هیچ کاری در این مورد انجام نداده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: توجه به سرنوشت 400 کارگر این کارخانه باید در دستورکار قرار گرفته و فکری به حال آنها شود.

وی با اشاره به قول داده شده به مردم زنجان در مورد انتقال کارخانه سرب و روی به 70 کیلومتری زنجان، تأکید کرد: حالا که به مردم قول داده شده است این مصوبه باید عملیاتی شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات انجام شده برای بهبود اوضاع اقتصادی استان زنجان گفت: چند وقت پیش‌لایحه‌ای به مجلس آمد که در آن احداث منطقه ویژه اقتصادی در زنجان در جوار فرودگاه زنجان احداث پیش‌بینی شده بود که به بهبود اوضاع کمک شایان توجهی می‌کند.

وی به وجود پنج منطقه ویژه گردشگری در سطح استان اشاره کرد و افزود: توجه به معرفی و توسعه این پنج منطقه شامل غار کتله خور، گنبد سلطانیه، رخشتویخانه، بازار زنجان و طرح سبزه میدان منجر به استفاده بهینه از این اماکن می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل و مشکلات به وجود آمده ناشی از گسترش آسیب‌های اجتماعی، اضافه کرد: بیکاری یکی از مهم‌ترین عوامل آسیب‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

وی اعتیاد و طلاق را از دیگر معضلات اجتماعی نامید و اضافه کرد: آموزش عملی از راه‌کارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیمردانی در پایان با اشاره به جبران پذیر بودن مشکلات اقتصادی تأکید کرد: بر خلاف مشکلات اقتصادی آسیب‌های اجتماعی غیرقابل جبران هستند.

انتهای پیام/73004/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول