اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زنجانرود خبر داد

اختصاص 60 درصد اعتبارات شهرداری و دهیاری‌ها به پرو‌ژه‌های عمرانی

بخشدار زنجانرود گفت: 60 درصد اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد.

اختصاص 60 درصد اعتبارات شهرداری و دهیاری‌ها به پرو‌ژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی پاک‌منش پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش زنجانرود اظهار کرد: در حال حاضر معضل اصلی مشکل آب منطقه زنجانرود است.

وی به اعضای انجمن کتابخانه‌ها در بخش زنجانرود اشاره کرد و افزود: از فعالیت‌های اعضای انجمن کتابخانه‌ها با ارائه لوح تقدیر می‌شود.

بخشدار زنجانرود به روستاهای نیازمند به کتابخانه این بخش اشاره کرد و گفت: روستای کزبر، گمش‌آباد و چند روستای دیگر به کتابخانه عمومی نیاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه امید است با همکاری خوب شوراها این امر مهم انجام شود، تصریح کرد: دهیاری‌ها و شهرداری‌های بخش زنجانرود به احداث کتابخانه کمک کنند.

پاک‌منش با تاکید بر اینکه 60 درصد اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها عمرانی و 40 درصد آنها جاری است، افزود: از فعالیت‌های شهرداری و دهیاری‌ها کمک به ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: نتایج احداث کتابخانه در روستاهای رجعین، مشمپا، میرجان و گمش‌آباد بررسی و به بخشداری زنجانرود ارسال شود.

در ادامه جلسه مسئول کتابخانه عمومی شهر نیک‌پی زنجان به عملکرد سه ماه کتابخانه عمومی این شهر اشاره کرد و اظهار داشت: تعمیر و راه‌اندازی کولر کتابخانه و قطره‌ای کردن آبیاری درختان محوطه کتابخانه از اقدامات این بخش است.

زهرا اشرفی ادامه داد: هزینه این اقدامات به میزان 280 هزار تومان از طریق حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه خاطره‌نویسی و مهرورزی در ایام نوروز برگزار شد، گفت: 24 نفر از علاقه‌مندان در این مسابقه شرکت کردند.

مسئول کتابخانه عمومی شهر نیک‌پی زنجان با تاکید بر اینکه در طول سه ماه گذشته 128 نفر در مسابقات نقاشی و کتابخوانی نیک‌پی شرکت کردند، افزود: همچنین در روز زن از مادران و زنان خانه‌دار به کتابخانه این شهر برای جذب آنها به کتاب‌خوانی دعوت شد.

وی با اشاره به اینکه جلسه قصه‌گویی، نمایش فیلم و کارتون برای کودکان و نوجوانان اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین در طول سه ماه نخست سال‌جاری وبلاگ کتابخانه عمومی نیک‌پی نیز راه‌اندازی شد.

اشرفی به اجرای طرح کتاب من در کتابخانه نیک‌پی اشاره کرد و افزود: 126 عنوان کتاب از طریق این طرح در سامانه کتاب من قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در سه ماه گذشته 346 جلد کتاب به مجموعه کتاب‌‌های این شهر اضافه شده است، گفت: 90 نفر نیز در طول این مدت عضو جدید کتابخانه شده‌اند.

مسئول کتابخانه عمومی شهر نیک‌پی زنجان اضافه کرد: همچنین 720 نسخه کتاب در کتابخانه عمومی شهر نیک‌پی امانت داده شده است.

وی به مشکلات کتابخانه نیک‌پی اشاره کرد و اظهار داشت: سرعت پایین اینترنت و کمبود قفسه کتاب از مشکلات این کتابخانه است.

اشرفی ادامه داد: همچنین تعویض رادیاتورهای فرسوده و رنگ‌آمیزی سالن مطالعه کتابخانه عمومی نیک‌پی از دیگر نیازهای این کتابخانه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73008/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول