اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای جدید شهر دوگنبدان بیان کرد

واگذاری غیرقانونی املاک شهرداری دوگنبدان

منتخب شورای جدید شهر دوگنبدان گفت: شایعاتی در زمینه واگذاری غیر قانونی برخی املاک و زمین‌های شهرداری در میان مردم وجود دارد.

واگذاری غیرقانونی املاک شهرداری دوگنبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز محمود اسدپور در نشست شورای کنونی و منتخبان شورای جدید شهر دوگنبدان اظهار کرد: خدمت کردن به مردم در هر مسئولیتی لذت‌بخش بوده و سبب توسعه و پیشرفت عمرانی و روانی جامعه می‌شود.

وی افزود: به طور کلی اشکالات زیادی بر تمامی شوراهای شهر دوگنبدان وارد بود و این مختص شورای سوم نیست.

اسدپور با بیان اینکه برخی خواسته‌های مردم از شورای سوم در زمینه ایجاد اشتغال جزو وظایف این شورا نبوده و از وظایف اداره کار به شمار می‌رود، تأکید کرد: خواسته‌های نامحدود مردم در زمینه اشتغال و نبود اعتبارات کافی برای انجام پروژه‌های عمرانی از جمله عواملی بود که از دیدگاه بعضی مردم عملکرد شورای سوم را نسبتا ناکارآمد نشان می‌داد در صورتی که این دیدگاه کارشناسی و معقولانه نبود.

منتخب جدید شورای شهر دوگنبدان با تقدیر و تشکر ویژه از خدمات ارائه شده توسط اعضای شورای کنونی گفت: اعضای شورای کنونی کوهی از تجربه هستند که منتخبان جدید مردم در ادامه راه از تجربیات گرانقدر و باارزش آنها در راستای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم استفاده می‌کنند.

اسدپور گفت: ابهامات و مسائلی وجود دارد که در این جلسه خواستار روشن شدن آن البته نه از منظر پاسخگویی شورای کنونی بلکه از باب روشن شدن دلایل این مسائل هستیم.

وی عدم پرداخت حقوق پرسنل شهرداری، واگذاری فضای سبز دوگنبدان، رها شدن فضاهای سبز و نگهداری این فضاها توسط مردم را از جمله ابهامات و مشکلات کنونی شهر دوگنبدان عنوان و ابراز کرد: در صورت امکان شورای کنونی گزارش کار خود را تنظیم کرده و در جلسات مشترک بعدی ارائه دهد.

اسدپور اظهار کرد: گزارشی از دارایی‌های کنونی شهرداری توسط شورای کنونی ارائه شود و این‌که آیا در زمینه حساب‌های شهرداری دوگنبدان حسابرسی صورت گرفته است یا نه.

این منتخب شورای جدید شهر دوگنبدان با اشاره به شایعاتی مبنی بر واگذاری غیرقانونی برخی املاک شهرداری به بعضی افراد گفت: شایعاتی در این زمینه وجود دارد که املاک شهرداری با روش‌های مختلف به بعضی افراد واگذار شده است که ما این شایعات را شنیده‌ایم و امروز سئوال می‌کنیم آیا چنین مسئله‌ای صورت گرفته است یا نه.

انتهای پیام/82014/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول