اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 2 سال و پیشرفت 90 درصدی

جایگاه CNG شهرداری سیدان بلاتکلیف است

جایگاه CNG شهرداری شهر سیدان مرودشت با پیشرفت 90 درصدی همچنان در بلاتکلیفی مانده است.

جایگاه CNG شهرداری سیدان بلاتکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، افتتاح جایگاه CNG شهرداری شهر سیدان مرودشت با پیشرفت 90 درصدی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این امر مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان این شهر ایجاد کرده است.

حدود دو سال از اجرای این طرح می‌گذرد و عملیات ساختمان آن مدت‌ها تمام و تجهیزات آن نیز تحویل شده است اما مسئولان هیچ وعده‌ای برای اتمام این پروژه به شهروندان سیدان نداده‌اند.

شهردار شهر سیدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: این شهرداری با توجه به نیاز مبرم سیدان و در راستای رفاه حال شهروندان این بخش و کم کردن ترافیک جایگاه‌های شهر مرودشت و ایجاد درآمد پایدار، اقدام به ساخت  جایگاهCNG  کرد.

ابوذر چراغی افزود: شورای شهر سیدان با همکاری بخشداری و فرمانداری تاکنون مکاتبه‌های بسیاری در این زمینه انجام داده، اما با توجه به آماده نبودن ایستگاه تقلیل فشار توسط پیمانکار اداره گاز، این جایگاه آماده بهره‌برداری نشده است.

شهردار سیدان اضافه کرد: در بازدید نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل گاز استان فارس مشکل این جایگاه و گازرسانی به صنایع و کارخانجات متعدد این بخش به سمع و نظر آنان رسید و قول‌های مساعدی نیز در این زمینه توسط اداره گاز داده شد اما هنوز این مشکلات به قوت خود باقی است.

شهردار برتر در بین شهرهای کم‌جمعیت کشور ادامه داد: شهر سیدان به علت قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی شیراز - اصفهان و داشتن مناطق گردشگری و توریستی و تولید انبوه محصولات باغی با کیفیت از اهمیت بسزایی برخوردار است که برای جذب گردشگر به چنین امکاناتی نیاز دارد.

چراغی اضافه کرد: جمعیت بالای 25 هزار نفری شهر سیدان و وجود روستاهای پرجمعیت در بخش سیدان و گازسوز شدن خودروها در کنار بالا بودن هزینه سوخت بنزین، ضرورت راه‌اندازی هرچه سریع‌تر جایگاه CNG را دو چندان می‌کند.

شهردار سیدان در پایان از تلاش‌های رئیس اداره برق سیدان به خاطر راه‌اندازی برق جایگاه CNG شهرداری سیدان تقدیر و اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این جایگاه CNG باشیم.

به گزارش فارس، این جایگاه در جاده قدیم مرودشت - اصفهان در دوراهی روستای فاروق قرار دارد.

انتهای پیام/‌2448/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول