اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گروه‌بندی رقابت‌های تنیس روی میز ایران

شهرداری بانه به مصاف حریفان لیگ برتری می‌رود

گروه‌بندی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور برگزار شد که در هفته نخست شهرداری بانه، میزبان مقاومت تهران خواهد بود.

شهرداری بانه به مصاف حریفان لیگ برتری می‌رود

دبیر هیئت پینگ پنگ کردستان در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با مشخص شدن نتایج قرعه‌کشی، رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های ایران از دهه سوم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

عباد زینبی افزود: این مسابقات با حضور 7 تیم‌ شهرداری بانه، مقاومت تهران، پتروشیمی بندر امام، خلیج هرمزگان، هیئت اصفهان، مناطق نفت‌خیز جنوب و نفت آبادان به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود.

به گفته وی در هفته نخست دور رفت مسابقات، شهرداری بانه در سالن پینگ پنگ این شهر میزبان مقاومت تهران خواهد بود که حمایت مالی از تیم کردستانی را شهردار بانه بر عهده گرفته است.

دبیر هیئت پینگ پونگ کردستان در خصوص این مسابقات از آمادگی مطلوب تیم شهرداری بانه خبر داد و گفت: حضور این تیم در جریان رقابت‌ها به مدد شهرداری و شورای شهر حاصل شده است.

عباد زینبی همچنین از آمادگی پینگ پونگ بازان نونهال و نوجوان استان کردستان به منظور حضور در رقابت‌های لیگ برتر این رده سنی خبر داد و افزود: با توجه به اعلام آمادگی ما برای شرکت در مسابقات، نام تیم کردستان در گروه‌بندی قرار گرفته است.

وی تیم‌های همگروه کردستان را نفت و گاز گچساران، هرمزگان، اصفهان، پتروشیمی بندر امام و هیئت قزوین اعلام کرد و گفت: دور رفت این مسابقات اواخر شهریور ماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تنیس روی میز کردستان تصریح کرد: اگر شهرداری و شورای شهر به مانند تیم جوانان از ورزشکاران نونهال و نوجوان ما نیز حمایت داشته باشند، آمادگی حضور پرقدرت در مسابقات را داریم.

زینبی خاطرنشان کرد: با توجه به استعداد و ظرفیت بالای ورزشکاران کردستانی، بویژه در رشته‌هایی مانند تنیس روی میز، حمایت از آنها می‌تواند بازدهی فراوانی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به رقابت متین لطف‌الله نسبی پینگ پونگ باز جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای وی آرزوی موفقیت کرد و گفت: وی ساعت 17 امروز به مصاف حریف سنگاپوری خود می‌رود.

انتهای پیام/79012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول