اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

250 نیروی متخصص در شهرداری به کارگیری شده است

شهردار اردبیل گفت: با جذب و استخدام 250 نفر نیروی تخصصی در شهرداری سعی کردیم این مجموعه به سمت تخصصی پیش رود.

250 نیروی متخصص در شهرداری به کارگیری شده است

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در دو سال گذشته موفق شدیم تهیه و تدوین چشم‌انداز 20 ساله اردبیل را با اهداف و برنامه‌های راهبردی شاهد و ناظر باشیم تا بر اساس این سند برنامه‌های پنج ساله و سالانه در شهرداری تهیه و توسط شورا مصوب شود.

وی از تهیه سند تحول اداری و مدیریت کیفیت در شهرداری اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتقای درجه شهرداری اردبیل بعد از 40 سال از رتبه 10 به 11 یکی از توفیقات سال‌های اخیر بوده که موفق شدیم در این زمینه شایسته و مطلوب عمل کرده و بتوانیم بسیاری از اهدافمان را همتراز و هم درجه با کلان‌شهرها در سایه جذب اعتبارات بیشتر تحقق بخشیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: مناطق شهرداری اردبیل نیز بعد از سال‌ها به بیش از چهار منطقه ارتقا یافته که این خود زمینه مطلوبی را برای ارائه خدمات به همشهریان در نقاط مختلف شهری فراهم کرده است.

بدری از تهیه و تدوین نظام‌نامه پژوهشی و مطالعات شهری و توانمند‌سازی نیروی انسانی خبر داد و گفت: با جذب 250 نفر نیروی انسانی متخصص در رشته‌های مرتبط با عمران شهری در شهرداری موفق شدیم تا این مجموعه را به سمت تخصصی و ارائه خدمات کیفی و کاربردی سوق دهیم.

این مسئول از تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری به عنوان پیش‌نیاز حل معضلات ترافیکی خبر داد و عنوان کرد: در سایه این طرح جامع سیاست‌ها و راهکارهای اساسی برای کاهش معضلات ترافیک شهری، چالش‌های پیش‌روی حمل و نقل عمومی و همچنین توجه جدی به راه‌اندازی مترو، مونوریل و طرح‌های جدید در دستور کار شهرداری و شورا قرار می‌گیرد.

شهردار اردبیل به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: ما سیستم نظام اداری الکترونیکی و تسهیل در نوسازی املاک را جزو اولویت‌ها و دستور‌کارها قرار دادیم و در کنار آن تلاش می‌کنیم سیستم جامع نرم‌افزاری را در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

بدری افزود: از ابتدای امسال موفق شدیم پروژه عظیم بزرگراه ولایت را به طول 2.5 کیلومتر و هزینه‌کرد 4 میلیارد تومان، پارک تپه میر‌اشرف و شهرک طرفدار حقیقت را افتتاح کرده و در اختیار اهالی این مناطق قرار دهیم.

وی از تهیه و توزیع 227 هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در چهار ماه امسال نیز موفق شدیم 150 هزار تن آسفالت تهیه و توزیع کنیم که ارزش آن بیش از 27 میلیارد تومان بوده است که به رغم افزایش دو برابری قیمت قیر رشد 20 هزار تنی را در قیاس با سال گذشته در این مدت در تهیه و توزیع آسفالت در اردبیل شاهد بودیم.

شهردار اردبیل در خصوص توسعه فضای سبز به میزان 20 هکتار ادامه داد: در پنج ماه امسال 23 هزار اصله درخت، 60 هزار درختچه زینتی، 160 هزار اصله ترون و بیش از 3 میلیون و 250 بوته گل‌های فصلی و گیاهان پوششی در سطح شهر اردبیل کاشته و عمل‌آوری شده است.

بدری از اجرای 6.5 کیلومتر شبکه آب خام شهری و همچنین اجرای بلوار مالک اشتر به طول یک هزار و 200 متر خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت این پروژه با سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در پایان سخنان خود همچنین از اجرای بلوار توانیر به طول 500 متر، خیابان 35 متری سینا و کلخوران به طول 800 متر شامل زیر‌سازی و بهسازی و بازگشایی مسیر و تملک 2.5 هکتار در محوطه شورابیل خبر داد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل تاکید کرد: امیدواریم همه این پروژه‌های زیر‌بنایی به تقویت روز‌افزون این بخش کمکی جدی بکند.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول