اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عملکرد روشن صورت گرفت

درخشش حوزه مالی و اداری شهرداری باقرشهر در استان تهران

شهرداری باقرشهر در حوزه امور مالی و اداری - کارگزینی در میان شهرداری‌های استان تهران رتبه نخست را کسب کرد.

درخشش حوزه مالی و اداری شهرداری باقرشهر در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر از درخشش حوزه مالی و اداری شهرداری باقرشهر در استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر این شهرداری به دلیل عملکرد روشن و ایجاد بستر مناسب جهت رشد و توسعه شهر خدمات بی‌شائبه‌ای را به شهروندان ارائه کرده است و در بین کل شهرداری‌های استان تهران در جایگاهی برتر قرار گرفته است که تمام این موفقیت‌ها حاصل تعامل و برنامه‌ریزی و اجرای درست کارهای زیربنائی و در اختیار داشتن مدیران و کارکنان کارآمد است.

شهردار باقرشهر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و پرسنل واحدهای مربوطه در کسب این موفقیت‌ها اظهار داشت: در دومین دوره ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان معاونت عمرانی استانداری از شهرداری‌های استان تهران، واحدهای اداری و مالی شهرداری باقرشهر توانستند رتبه برتر را از آن خود کنند.

معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر در خصوص کسب این موفقیت و دلایل اتخاذ این تصمیم گفت: خوشبختانه شهرداری باقرشهر از شاخصه‌های بسیار خوبی در کسب این عنوان برخوردار بود که از جمله این شاخصه‌ها می‌توان به تهیه بودجه به‌صورت سیستمی، انتشار صورت جامعی از هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری در روزنامه‌های کثیر الانتشار، برگزاری مناقصات و مزایده برابر مصوبات شورای شهر و به‌صورت شفاف و قانونی و انجام حساب‌رسی سالیانه و منظم با نظارت شورای اسلامی شهر از جمله این اقدامات است.

داود محمدی سپس به دلایل دیگری از جمله ایجاد و راه‌اندازی رسمی سیستم نوسازی و درآمد اشاره کرد و افزود: این اقدامات جهت ایجاد درآمدهای پایدار و به موجب عملکرد بسیار خوب حوزه مالی و درآمد حاصل شده است.

بر پایه این گزارش، افزایش سرانه فضای سبز و نزدیک شدن به سرانه استاندارد جهانی، ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران در کسب عناوین قهرمانی که موجب افزایش سرانه ورزشی شهر شده است. 

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول