اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

3 پروژه عظیم سرمایه‌گذاری در مراحل تصویب / دغدغه در‌آمدی شهرداری کاهش می‌یابد

شهردار اردبیل گفت: سه پروژه عظیم سرمایه‌گذاری در اردبیل با همکاری بخش خصوصی مراحل تصویب و قرارداد نهایی را سپری می‌کند.

3 پروژه عظیم سرمایه‌گذاری در مراحل تصویب / دغدغه در‌آمدی شهرداری کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی دو پروژه مشارکتی در اردبیل و افتتاح پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار داشت: جلب سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان بخش خصوصی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ما بوده به طوری که امروز شاهد کلنگ‌زنی دو پروژه به نام تیراژه عظیم‌ترین پروژه تجاری، تفریحی و فرهنگی استان و همچنین مجتمع تجاری – مسکونی استاد شهریار در محل اتوبوسرانی همزمان با 26 مرداد روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی‌مان هستیم.

وی عنوان کرد: امروز شهرداری در سطح ملی و استانی تنها یک مجموعه خدماتی – عمرانی صرف نیست بلکه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، توسعه شهری، بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و تفریحی و ورزشی برنامه‌های مختلفی داشته و با به اجرا گذاشتن آنها در خدمت‌رسانی به مردم پیشقدم است.

شهردار اردبیل افزود: هر وقت اسم شهرداری به میان می‌آید تصور صرف خدمات نباید داشته باشیم بلکه این مجموعه عظیم است که در راستای رفاه و آسایش مردم و حرکت‌های مقبول اجتماعی و فرهنگی به ایفای نقش پرداخته و در ارتقای منزلت شهروندان حرکت‌های اساسی و زیر‌بنایی را انجام می‌دهد.

بدری ادامه داد: ما با راهکار جلب مشارکت سرمایه‌گذاران درصدد ایجاد رفاه برای شهروندان، بستر‌سازی برای پیشبرد امور و ایجاد ظرفیت‌های بالقوه و عظیمی در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم و اگر از این ظرفیت بتوان درست و شایسته استفاده کرد دغدغه‌ها و نگرانی‌های شهروندان به حداقل می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد:‌ با اقداماتی که شورا و شهرداری در سال‌های اخیر در جلب مشارکت و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داشته دغدغه در‌آمد شهرداری به حداقل رسیده و ما همتراز با شهرداری‌های کلان‌ شهرها سعی می‌کنیم به نقطه مطلوب پیشرفت‌ها و توسعه حقیقی دست پیدا کنیم.

شهردار اردبیل ابراز داشت: شورای شهر در دور سوم با در نظر گرفتن این موضوع و آسیب‌شناسی جدی در این بخش تهیه و تدوین شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری را انجام داده تا مشکلات متعددی که در پیش‌روی این موضوع بوده است به صورت جدی برطرف شود.

بدری یادآور شد:‌ با تصویب وزارت کشور این شیوه‌نامه در قالب یک قانون مدون و ابلاغیه تیپ به استان‌های مختلف ارسال شده تا آنها بتوانند در جلب و جذب سرمایه‌گذاران اعم از بومی و غیر‌بومی و داخلی و خارجی از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد:‌ شهرداری اردبیل در چند سال اخیر هشت پروژه را با حمایت سرمایه‌گذاران انجام داده که پروژه پمپ ترمینال با سرمایه‌گذاری 800 میلیون تومان، زمین فوتبال چمن توحید با 200 میلیون تومان، پل عابر مکانیزه حافظ با 600 میلیون تومان، مجتمع تجاری – مسکونی مروارید شورابیل با 15 میلیارد تومان، مجتمع تجاری وکیل با 25 میلیارد تومان و دو پروژه‌ای که امروز در قالب مجتمع تجاری – تفریحی تیراژه و شهریار اردبیل به ترتیب با 200 میلیارد تومان و همچنین 120 میلیارد تومان عملیاتی کرده و یا در مرحله احداث دارد.

شهردار اردبیل گفت: امروز همزمان با مناسبت 26 مرداد با مشارکت بخش خصوصی شاهد راه‌اندازی سیستم بلیط الکترونیکی در اتوبوس‌های شهری با مشارکت بخش خصوصی و شرکت جهان گستر به مدت یک سال با 600 میلیون تومان در اردبیل هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود با بیان اینکه این هشت پروژه با سرمایه‌گذاری 365 میلیارد تومان با همکرای شهرداری اردبیل در حال اجراست، اظهار داشت: سه پروژه نیز مراحل تصویب نهایی را سپری می‌کنند که شامل فاز دو تجاری – مسکونی شوراسنتر با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومان، مجتمع مسکونی آل عبا با 45 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و مجتمع تجاری – مسکونی آرتا در محل ساختمان منطقه یک شهرداری اردبیل با 10 میلیارد تومان است که با نظر مساعد اعضای کمیسیون ماده 5 امیدواریم مقدمات اجرای آن فراهم شود.

انتهای پیام/62004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول