اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری همدان خبر داد

اعلام آمادگی شهرداری برای رفع نقاط پرترافیک مدارس

معاون فرهنگی شهرداری همدان از اعلام آمادگی شهرداری برای رفع نقاط پرترافیک مدارس خبر داد.

اعلام آمادگی شهرداری برای رفع نقاط پرترافیک مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: شهرداری همدان با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی تعطیلات تابستان و بازگشایی مدارس برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

وی گفت: اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان آمادگی کامل دارد تا خدمات سویس‌دهی به دانش‌آموزان را به خوبی ارائه دهد.

معاون فرهنگی شهرداری همدان با تأکید بر اینکه سازمان ترافیک شهرداری همدان در سال گذشته 70 مدرسه را که نقاط پرترافیک داشته را بازسازی کرده عنوان کرد: از 300 مدرسه شهر همدان 75 مدرسه به عنوان نقاط پرحادثه ترافیکی در شهر همدان شناسایی شده که در راستای برطرف کردن مشکل آن اقدام کردیم.

وی تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید بحث کاشت درختان، نصب پوستر و بنر، اعطای بسته فرهنگی و ... را در مدارس شهر همدان در دست اجرا داریم.

صوفی افزود: یکی از برنامه‌های دیگر ما اعطای گل به تمام نوآموزان در سطح شهر همدان است تا بتوانیم خاطره خوشی را در ذهن دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به سرانه فضای سبز عمومی در همدان افزود: سرانه فضای سبز عمومی در همدان 9.4 متر مربع است که با استاندارد کشوری که 12 متر مربع است فاصله داریم.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول