اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

برگزاری جشنواره‌های مطبوعات در انتقال تجارب موثر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشنواره‌های مطبوعات در سطوح ملی و استانی در انتقال تجارب تاثیر بسیار زیادی دارد.

برگزاری جشنواره‌های مطبوعات در انتقال تجارب موثر است

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این اداره کل با همکاری تشکل‌های مطبوعاتی با هدف انتقال تجارب و ارتقای سطح کیفی و کمی رسانه‌های استان درصدد برگزاری جشنواره است.

وی به برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان در طول سال ‌جاری اشاره کرد و افزود: این جشنواره‌ در چند بخش مختلف برگزار می‌شود.

کریمی ادامه داد: برای این جشنواره بخش‌های خبرنگاران نشریات محلی و روزنامه‌های سراسری، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نشریات محلی برتر، سرپرستی روزنامه‌‌های سراسری، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اظهار به اینکه به سه نفر از برگزیدگان هر بخش جوایزی تدارک یافته است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران، عکاسان، مدیرمسئول‌ها و به طور کلی فعالان رسانه‌ای در این جشنواره حضور می‌یابند.

وی برگزاری این قبیل جشنواره‌ها را در انتقال تجارت، دانسته‌ها و علوم فعالان این عرصه موثر دانست و بیان داشت: رسانه در همه شئون جامعه اعم از سیاست، اقتصاد و فرهنگ تاثیر زیادی دارد، بنابراین باید به انحای مختلف در راستای ارتقای توانمندی‌های این قشر از جامعه گام برداشته شود.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول