اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

اختتامیه جشنواره شهروند قرآنی در برازجان برگزار شد

در مراسمی با حضور مردم و مسئولان، اختتامیه جشنواره شهروند قرآنی در برازجان برگزار شد.

اختتامیه جشنواره شهروند قرآنی در برازجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان شامگاه جمعه در آیین اختتامیه جشنواره آیین شهروندی در برازجان اظهار داشت: شهرستان دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای رشد و تقویت این شهرستان در همه زمینه‌ها برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

علیرضا خرمی افزود: ما به ‌عنوان مسلمان وظیفه داریم در حفظ و اشاعه دستورات قرآن و ائمه اطهار (ع) از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه باید مورد تاکید قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها باید ترویج شود و سایر دستگاه‌ها نیز باید در راستای رشد و گسترش فرهنگ قرآنی اهتمام ورزند.

در پایان این مراسم هدایایی به برگزیدگان و داوران اهدا و لوح یادبودی از طرف جامعه قرآنی شهر برازجان به شهردار برازجان اهدا شد.

در این آیین در رشته حفظ کل سجاد واعظی، محمد حسن واعظی و سید عباس حسینی در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در رشته حفظ 10 جزء نیز ایمان شیخ، عبدالمهدی بحرانی و حسین وحدت و رضا علی‌نژاد اول تا چهارم شدند.

در رشته حفظ پنج جزء نیز سید محسن جعفری، مرتضی خزایی، سید رضا موسوی و محمدعلی جمیری اول تا چهارم شدند و  در رشته حفظ سه جزء نیز حجت فاطمی به عنوان برتر رسید.

در رشته حفظ یک جزء نیز علی صادقی، محمدرضا بهی‌نیا و مازیار نصیرنیا اول تا سوم شدند و در رشته قرائت بالای 16 سال نیز جاوید کیهانی‌پور، علیرضا شحنه‌پور و سجاد واعظی به عناوین برتر دست یافتند؛ ضمن اینکه در رشته قرائت زیر 16 سال نیز سجاد کیهانی‌پور، مهدی صابر و محمدجواد باصولی اول تا سوم شدند.

حبیب‌الله سعادت، محمود عبدی، رحیم سهرابی تنها، حمید فرحناکی، عبدالرضا برازجانی، کریم گرگین و شاهرخ شهرسبزی به عنوان داور مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول