اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی «معمار انقلاب» خبر داد

حضور 650 وبلاگ در جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی معمار انقلاب

مسئول دبیرخانه جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی «معمار انقلاب» از حضور بیش از 650 وبلاگ در این جشنواره خبر داد.

حضور 650 وبلاگ در جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی معمار انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی محرمی" گفت: تحولی که امام خمینی (ره) در تاریخ ایران و جهان آفریده، ناب‌ترین موضوعی است که در عصر حاضر که ارتباطات از مهمترین بخش‌های آن به شمار می‌آید، باید به شیوه‌ای نو برای نسل‌ جوان تبیین و تصویر شود و این جشنواره بهترین فرصت را در فضای مجازی برای این مهم فراهم کرده است.

وی استقبال وبلاگ‌نویسان از این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون بیش از 650 وبلاگ در این جشنواره حضور یافته‌اند.

جشنواره سراسری معمار انقلاب با هدف فراگیرسازی اندیشه‌ها و آرمان‌های ناب حضرت امام خمینی(ره)،‌ تبیین و ترویج و نهادینه کردن اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت امام (ره) و تبیین ظرفیت‌ها و روش‌شناسی فن‌آوری‌های دیجیتال در ترویج سیره‌ی آن حضرت با استفاده از ابزارهای نوین فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تولید محتوای دیجیتال در رابطه با سیره و اندیشه‌های حضرت امام(ره)، و فراهم نمودن بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های جدید در عرصه فعالیت‌های دینی و سیاسی و جهت‌دهی به فرهنگ وبلاگ‌نویسی و وارد کردن مفاهیم ارزشی به فضای وبلاگ‌ها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

این جشنواره در بخش رقابتی شامل وب‌سایت، وبلاگ متنی، ‌فتوبلاگ، پادکست و ودکست و در بخش حمایتی شامل نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، کتاب صوتی، بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن کوتاه و محتوای تلفن همراه است.

همچنین بخش ویژه این جشنواره در موضوعات عفاف و حجاب، نماز و نیایش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، پدافند غیرعامل در حوزه فرهنگ، دفاع مقدس و قیام 15 خرداد است.

بر اساس این گزارش علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مردادماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه آبرسان، ‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، واحد فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3362363 ـ 0411 تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.memareengelab.com  مراجعه نمایند.

این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری دانشگاه تبریز، کانون فرهنگ هنر و ادب‌آذربایجان‌شرقی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، سازمان اسناد و کتابخانه ملی مدیریت شمال غرب کشور، استانداری آذربایجان‌شرقی و کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز، نیمه‌ی دوم شهریورماه 1392 در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول