اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین روز برگزاری جشنواره تابستانی صورت گرفت

رژه موتورسواران همدانی با حمل پرچم جشنواره تابستانی

در جریان برگزاری سومین جشنواره تابستانی همدان موتورسواران همدانی با عبور از خیابان‌های همدان پرچم منقش به آرم این جشنواره را با خود حمل کردند.

رژه موتورسواران همدانی با حمل پرچم جشنواره تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سومین جشنواره تابستانی همدان همزمان با عید سعید فطر آغاز شده و تا شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

این روزها باعث شده تا در سراسر استان شور و نشاط برای مردم بافرهنگ بومی و مسافرانی که همدان را برای سفر انتخاب کردند ایجاد شود.

تدارک و برنامه‌ریزی بیش از 22 برنامه مهم در طول 40 روز برگزاری سومین جشنواره تابستانی همدان در طیف‌های مختلف باعث شده تا هنر، فرهنگ، ورزش همه در کنار هم جلوه زیبایی به این جشنواره بدهد.

حضور ورزشکاران در جشنواره‌های قبلی زمستانی و تابستانی که در استان همدان برگزار شده، ضمن خلق صحنه‌های بسیار زیبا موجب نشاط و پویایی شده است.

در هفتمین روز برگزاری سومین جشنواره تابستانی همدان با هماهنگی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بیش از 30 موتورسوار با موتورهای تریل و مخصوص پیست به صورت نمادین پرچم این جشنواره را حمل و در خیابان‌های شهر همدان رژه رفتند.

در این مراسم ورزشی که با نظم خاصی با حمایت پلیس راهور از ورزشگاه ملت شروع شد کاروان موتورسواران با عبور از آرامگاه بوعلی‌سینا، امامزاده عبدالله(ع)، گنبد علویان، تپه هگمتانه و در نهایت میدان آرامگاه باباطاهر پنج نقطه جاذبه گردشگر همدان را به مسافران معرفی کردند.

موتورسواران با حمل پرچم‌های رنگارنگ سومین جشنواره تابستانی همدان باعث شدند تا ضمن جلب توجه مسافران و مردم همدان در سطح خیابان‌های همدان بارها برای گرفتن عکس یادگاری با مردم متوقف شوند.

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، محمدامین روحی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان، فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان، امیر زیوری و مرتضی رنجبر مجریان طرح جشنواره تابستانی همدان در این مراسم با حضور در آرامگاه باباطاهر از کاروان موتورسواران استقبال کردند.

پایان‌بخش این رژه انجام حرکات نمایشی در میدان آرامگاه باباطاهر بود که با تشویق مسافرانی و میهمانانی که همدان را برای سفر تابستانی خود انتخاب کرده بودند مواجه شد.

سومین جشنواره تابستانی همدان تا میلاد با سعادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت و هر شب با برگزاری جنگ شادی در دهکده توریستی گنج‌نامه، نمایشگاه هدایا و سوغاتی و ویژه‌برنامه‌های یکم شهریور روز تولد ابوعلی سینا و روز برزگداشت همدان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول