اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشانی‌ها در جشنواره مطبوعات استان اصفهان صاحب عناوین برتر شدند

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، رتبه برتر جشنواره مطبوعات اصفهان را به دست آورد و دو اهل قلم دیگر کاشانی نیز در بخش‌های تخصصی این جشنواره صاحب عناوین برگزیده شدند.

کاشانی‌ها در جشنواره مطبوعات استان اصفهان صاحب عناوین برتر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، سیدجلال جلیلی نوش‌آبادی کارشناس این روابط عمومی رتبه برتر هشتمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان را به دست آورد.

جلیلی نوش‌آبادی، با مقاله «ضرورت ایجاد معاونت اقتصادی در آموزش و پرورش» به واکاوی موضوع راه‌های نجات آموزش و پرورش از کسری بودجه این نهاد، به راهکارهای درآمدزایی جامعه فرهنگی شاغل و بازنشسته پرداخته است.

در هشتمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان، یک‌هزار و 125 اثر در بخش تخصصی و 1379 اثر در بخش موضوعی و در مجموع دو هزار و 504 اثر شرکت داشتند و  118 اثر مورد تقدیر قرار گرفت که 33 نفر در بخش تخصصی و 85 نفر در بخش موضوعی بودند.

در این دوره جشنواره مطبوعات و نمایندگی های داخلی استان اصفهان در بخشهای مصاحبه، گزارش، طراحی و گرافیک، عکس، مقاله و سرمقاله و یادداشت در 20 بخش ویژه مورد داوری قرار گرفت.

همچنین در این جشنواره عبدالمجید رفیعی بزرکی و اعظم مسعودی علوی به ترتیب در بخش مصاحبه و خبر موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شدند.

انتهای پیام/2406/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول