اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش یوسف خبر داد

«یوسف» در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

نمایش خیابانی یوسف نوشته و کار محمد مظفری شهریور ماه امسال در بخش خیابانی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت حضور خواهد یافت.

«یوسف» در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری کارگردان نمایش یوسف صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این نمایش کاری از گروه تئاتر ایلیا و انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر است که امیدواریم با مشارکت و حمایت مسئولان فرهنگی استان بتواند نماینده شایسته‌ای از استان بوشهر در این جشنواره معتبر باشد.

وی گفت: یوسف داستان مادر شهیدی است که بعد از سال‌ها تصمیم می‌گیرد به همراه همسرش و گروه تفحص برای یافتن اثری از فرزند شهید مفقودالاثرش به مناطق جنگی برود ولی در این بین اتفاقاتی می‌افتد.

مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: نمایشنامه یوسف را دو سال پیش نوشته و این نمایشنامه به همراه نمایشنامه خیابانی فرمانده که درباره زندگی شهید ماهینی است در کتاب مقاومت در خیابان به چاپ رسیده‌اند.

این هنرمند تئاتر افزود: برای اجرای این نمایش که از سال گذشته مراحل تولید آن آغاز شده بیش از 10 نفر از هنرمندان برجسته تئاتر استان بوشهر همکاری دارند و همچنین این نمایش تاکنون در بیش از 5 شهر استان و بیشتر دانشگاه‌های شهر بوشهر به اجرای عمومی درآمده است.

وی افزود: بخش خیابانی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت قرار است طی روزهای 10 تا 14 شهریور ماه در شهر تبریز برگزار شود و در این جشنواره بیش از یازده نمایش از هنرمندان برجسته تئاتر خیابانی کشور حضور دارند.

انتهای پیام/66006/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول