اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان جشنواره ملی تسنیم آیات در مشهد معرفی و تقدیر شدند

جشنواره ملی فیلم کوتاه تسنیم آیات در سالن سینمایی شهید اصغرزاده مشهد با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره خاتمه یافت.

برگزیدگان جشنواره ملی تسنیم آیات در مشهد معرفی و تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بخش تحقیق دیپلم افتخار به پرویز رستمی برای فیلم مستند همسایگان آسمان از سرو آباد و تندیس جشنواره به علیرضا دهقان برای فیلم مستند نخل درخت زندگی از یزد اهدا شد.

در بخش فیلمنامه از میان4 کاندیدا یک فنجان قهوه داغ، هر آینه، باد و برگ و چراغ روشن، دیپلم افتخار به افشین عامریان برای فیلم داستانی یک فنجان قوه داغ از کرج و تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی به علی خسروی برای فیلم داستانی چراغ روشن از تهران تعلق گرفت.

در بخش بهترین فیلم داستانی از میان هفت کاندیدای حال حافظ خوب است، مثل هیچکس، باد و برگ، وقتی حواسمان جمع نیست، اولین شب زمستان، تصمیم نهایی، یک فنجان قهوه داغ دیپلم افتخار مشترکا به سید مجتبی حسینی برای فیلم مثل هیچکس از تهران و یاسر طالبی برای فیلم باد و برگ از ساری اهدا شد و تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی به مجتبی حیدری برای فیلم حال حافظ خوب است از زنجان اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم پویانمایی پنج اثر کاندید شدند که از میان انیمیشن های نت سیاه، یادگار بهشت، طراران، بوی خوش مدینه و روزی حلال دیپلم افتخار مشترکا به امیر طوسی برای فیلم روزی حلال از سمنان و حامد کاتبی برای فیلم یادگار بهشت از مشهد داده شد و تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی را علی حسین عباس‌زاده برای فیلم بوی خوش مدینه از اردبیل به خود اختصاص داد.

در بخش بهترین فیلم مستند از میان پنج کاندید همسایگان آسمان، نخل درخت زندگی، سالکان، آن کتاب و شیخ علی دیپلم افتخار مشترکا به ستار چمنی گل برای فیلم سالکان از سنندج و پرویز رستمی برای فیلم همسایگان آسمان از سرو آباد اهدا شد و تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی به محمد آفتابی برای فیلم آن کتاب از قم اختصاص یافت.

در بخش بهترین فیلم تجربی این جشنواره از میان 5 کاندید سکوت برگه‌ها، هدیه، عنکبوت، فراتر از هرمنوتیک و عیان دیپلم افتخار مشترکا به فاطمه دست مرد برای فیلم سکوت برکه‌ها از تهران و محمدحسین صفری رودبار برای فیلم هدیه از تهران و تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی به مسعود برخورداری برای فیلم فراتر از هرمنوتیک از اصفهان به عنوان برترین های این بخش اهدا شد.

در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده از میان سه کاندیدا وقتی حواسمان نیست، انجمن سینمای جوان دفتر اردبیل و انجمن سینمای جوان دفتر کاشان تندیس جشنواره به انجمن سینمای جوان دفتر اردبیل و جوایز بخش بهترین فیلم‌ از میان پنج کاندیدای وقتی حواسمان نیست، سالکان، سکوت برکه‌ها، حال حافظ خوب است، تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی به ستاره چمنی گل برای فیلم مستند سالکان از سنندج رسید.

در بخش 110 ثانیه‌ای از میان چهار کاندید منظر، هر آینه، ابراهیم و آتش، دست‌هایی برای پدر دیپلم افتخار را سیدرضا صافی برای فیلم تجربی منظر از بوشهر و تندیس جشنواره و حمایت از تولید اثر بعدی را محمدصادقی برای فیلم داستانی هر آینه از مشهد کسب کردند.

در بخش فیلمنامه لوح تقدیر به نادر ساعی برای فیلمنامه دلشوره از تبریز و لوح تقدیر به عنوان نفر سوم به ملیحه عزیزی مفرد برای فیلمنامه چادر مهتاب از اراک تعلق گرفت.

دیپلم افتخار به عنوان نفر دوم به محمد براتی برای فیلمنامه گاهی برای دل از بیرجند و تندیس جشنواره به عنوان نفر اول به شهرام ابراهیمی برای فیلمنامه چل قرآن از شهرکرد اهدا شد.

در بخش ویژه (اقتباس از متون کهن و معاصر) تندیس جشنواره به همراه حمایت از تولید طبق ضوابط اعلام شده، به امید علیزاده برای فیلمنامه مرگ بر بیکاری از تهران و لوح تقدیر به امیر مسعود سهیلی برای فیلمنامه با خشونت هرگز از مشهد رسید.

در بخش عکس، لوح تقدیر به محمد حمیدی از ارومیه، آنیتا حسنعلی زاده برای عکس آموزش نماز از قوچان، لوح تقدیر به عنوان نفر سوم به محمد وروانی فراهانی از اراک دیپلم افتخار به عنوان نفر دوم به حمیدرضا بازرگانی برای عکس خانواده از زنجان و تندیس جشنواره به عنوان نفر اول به هادی دهقان‌پور برای عکس صفا از سبزوار کسب اهدا شد.

انتهای پیام/ح/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول