اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

تأمین امنیت تولید ملی و برخاسته از مشارکت همگانی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تأمین امنیت یک تولید ملی و برخاسته از مشارکت همه دستگاه‌ها است.

تأمین امنیت تولید ملی و برخاسته از مشارکت همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از سایت پلیس، سردار محمود تشکری در آیین صبحگاه عمومی نیروی انتظامی در اردبیل اظهار داشت: در این حرکت جمعی و خود آگاهانه همه باید احساس مسئولیت کرده و پای کار بیایند چرا که هر حرکت و اقدامی در توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و توجه به امر پیشگیری گامی مؤثر و حرکتی منسجم در پیشبرد اهداف و برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: نتیجه این همکاری‌ها و حرکت‌های زیربنایی برقراری امنیت پایدار و ثبات بیشتری است که همه به وجود این ثبات امنیت و حرکت‌های اصلاحی در این زمینه افتخار کرده و به خود می‌بالیم.

تشکری با یادآوری اینکه پاسخ پلیس به همه بر هم زنندگان امنیت و آسایش جامعه مقتدرانه و با صلابت می‌باشد و در نقطه مقابل رفتار پلیس با عموم مردم در کمال مهربانی، عطوفت و رأفت است، خاطر نشان کرد: امیدواریم این حرکت‌ها و همدلی‌ها به نقطه تقویت قانون‌مداری و حفظ و پایداری امنیت حقیقی منجر شود.

این مسئول اضافه کرد: کسانی که فکر ایجاد اختلال در امنیت جامعه و بر هم زدن آسایش و آرامش مردم را در سر می‌پرورانند باید آمادگی برخورد قاطعانه پلیس را داشته باشند.

وی بیان کرد: چرا که پلیس حامی اقتدار مردم، مأمن آسیب‌‌دیدگان و پناه‌آورندگان است و همواره در مسیر تأمین رفاه مردم گام بر می‌دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تأمین امنیت به عنوان زیرساخت تمامی پیشرفت‌ها و توسعه‌ها به ویژه توسعه اقتصادی یاد کرد و ادامه داد: تأمین امنیت یک تولید ملی و برخاسته از مشارکت همه دستگاه‌هاست.

تشکری گفت: هر چه ما در بخش زیرساخت‌ها و پیشگیری گام‌های مؤثر و محکمی برداریم به یقین به دنبال آن امنیت از پایداری و ثبات بیشتر برخوردار می‌باشد.

وی افزود: ‌نیروی انتظامی به واسطه مأموریت حساسی که در تأمین امنیت و آسایش مردم دارد جایگاه ارزشمندی در بین آحاد جامعه پیدا کرده است.

تشکری تصریح کرد: نوع رفتار، حرکات و سکنات پرسنل و عوامل زحمتکش این نیرو به نام نظام و حکومت نوشته می‌شود که امیدواریم مجموعه پلیس کشور و استان اردبیل کارنامه درخشان و ارزشمندی را در این زمینه داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برابر بررسی‌ها و بازدیدهایی که از یگان‌های مختلف 24 استان داشتیم نیروی انتظامی استان اردبیل از جایگاهی ویژه و مطلوبی برخوردار است و این استان از استان‌های موفق در تولید امنیت پایدار و حقیقی است.

انتهای پیام/62004/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول