اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

امنیت پایدار امروز از برکت خون پاک شهدا است

امام جمعه بیجار امنیت پایدار و خدشه‌ناپذیر امروز ایران اسلامی را حاصل خون پاک شهدا دانست و گفت: حرکت در مسیر شهدا تنها راه رسیدن به کمال است.

امنیت پایدار امروز از برکت خون پاک شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان بیجار از شهدا به عنوان پرورش یافتگان مکتب اسلام و رسول خدا نام برد و اظهار کرد: ایثار و فداکاری بزرگترین درسی است که تمام انسان‌ها می‌تواند از مکتب الهی شهدا بیاموزند.

وی به جایگاه و منزلت شهدا بر اساس آیات قرآنی و احادیث دینی اشاره کرد و افزود: مطالعه و بررسی زندگی شهدا سرشار از پیام‌هایی همچون اخلاص، سادگی، بصیرت و ولایتمداری است.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: شهدا در حقیقت انسان‌های پاک سرشتی هستند که با بی‌توجهی به تعلقات دنیوی در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی به جبهه‌ها شتافتند و با ایثار جان خود و تبعیت از فرامین بنیانگذار نظام اسلامی انقلاب را در برابر هجمه‌های دشمنان بیمه کردند.

مرادی با بیان اینکه تفکر الهی امام راحل در دل و جان شهدا ریشه دوانده بود تصریح کرد: تبعیت از ولایت مهم‌ترین انتظار و خواسته شهدا است.

وی از ملت ایران به عنوان ملتی آزاده و همیشه در صحنه نام برد و  تصریح کرد: ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید نشان دادند که هیچگاه زندگی ذلت بار و تحت سلطه استکبار نمی‌پذیرند.

به گفته مرادی، پیروی از تفکرات شهدا و الگوگیری از شجاعت و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس را مهم‌ترین عامل اقتدار و پایداری انقلاب است.

امام جمعه بیجار با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: زنده ‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و شناساندن روحیه جهادی و دینی آنان به اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین نیازهای امروز با توجه به هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان است.

مرادی افزود: سیره شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف و حفظ انقلاب دارد از این رو فضای جامعه باید مملو از یاد و توصیه‌های آنان شود.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه همه ما به عنوان وارثان خون شهداست که از ارزش‌ها و باورهای دینی جامعه و تداوم انقلاب به‌عنوان مهم‌ترین آرمان‌های شهیدان پاسداری کنیم.

انتهای پیام/79002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول