اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد

مشارکت مردمی، نخستین گام در توسعه امنیت پایدار

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نخستین گام در توسعه امنیت پایدار مشارکت مردم است که باید زمینه‌های آن فراهم شود.

مشارکت مردمی، نخستین گام در توسعه امنیت پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان در سفر به شهرستان کوار و در جلسه‌ای که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: نیروی انتظامی نماد حکومت در حوزه امنیت بوده و توسعه امنیت پایدار از اهداف این نیرو است.

وی ادامه داد: مؤلفه‌های امنیت پایدار در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نهفته است و با ارتقای این موارد می‌توان در سطح جامعه احساس امنیت به وجود آورد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه امنیت پایدار زمانی به وجود می‌آید که مؤلفه‌های آن محقق شود افزود: باید در این زمینه جرایم خفته و نهان مورد شناسایی قرار گرفته و برای رفع آنها تلاش کرد.

سجادیان گفت: مشارکت مسئولان نیز در توسعه امنیت مهم تلقی می‌شود و مسئولان باید حامی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کوار از لحاظ آماری امن‌ترین شهرستان استان فارس است، خاطرنشان کرد: باید احساس امنیت نیز در سطح شهرستان افزایش یابد که در این حوزه باید کارهای فرهنگی و اجتماعی مؤثری صورت پذیرد.

در این جلسه که فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان شهرستان کوار نیز حضور داشتند در مورد افزایش احساس امنیت و مسائل انتظامی این شهرستان بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/2448/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول