اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

امنیت موجود ایران مرهون زحمات شهدا، جانبازان و آزادگان است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: امنیت موجود در ایران مرهون زحمات و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان است.

امنیت موجود ایران مرهون زحمات شهدا، جانبازان و آزادگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوا الهی اظهار کرد: بهترین کار دوری از گناهان و انجام واجبات است.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: نماز انسان را از زشتی‌ها و پلیدی‌های روزگار دور می‌کند از این‌رو باید در شرایط مناسب و رعایت اصول نماز را به جای آورد و نباید با آب غصبی وضو گرفت و از آب و برق و گاز غصبی نباید استفاده کرد.

موسوی‌اعظم با تاکید بر این‌که بهترین کار و سرمایه در دنیا پارسایی است، عنوان کرد: کسی که اختیار گوش، زبان، چشم و تمام اعضای جوارح بدنش را حفظ کند رستگار می‌شود و از نعمت‌های همیشگی خداوند در سرای دیگر برخوردار می‌شود و در این دنیا آسوده زندگی می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: کسانی که اهل فکر و اندیشه هستند و راز و نیاز با خدا دارند، می‌دانند که خداوند حلال همه مشکلات است و با توسل به درگاه الهی به خواسته‌های دل می‌رسند.

ارج نهادن به آزادگان سرافراز وظیفه همگانی است

امام جمعه موقت یاسوج به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان سفیران مقاوم جمهوری اسلامی ایران و مدافع تشیع هستند که اسارت آن‌ها با شهادت دیگر همرزمانشان برابری می‌کند.

موسوی‌اعظم تاکید کرد: امنیتی که در ایران وجود دارد نتیجه زحمات و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است از این‌رو باید این روز را ارج نهیم و همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن از کلیه آزادگان سرافراز کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شود.

وی، در ادامه تصریح کرد: ایران در 26 مرداد 1369 شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که پس از تحمل سال‌هاى اسارت خود در اردوگاه‌هاى عراق پاى به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌‏هاى خود بازگشتند.

موسوی‌اعظم افزود: این رویداد بزرگ و بازگشت آزادگان سرافراز به میهن دو هفته پس از اشغال نظامى کویت توسط ارتش صدام و 2 روز پس از آن صورت گرفت.

تجلیل از 317 آزاده کهگیلویه و بویراحمدی

امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر این‌که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و موسسه پیام آزادگان مراسم تجلیلی به همین مناسبت در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن طی مراسمی در قالب جشن سپاس از 317 آزاده کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شود.

این مسئول ضمن حضور آحاد مردم شهرستان‌های استان و مرکز استان در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: همه ما بخصوص نوجوانان و جوانان باید از خودگذشتگی این عزیزان و دیگر همرزمان شهید خود آگاه شوند و ادامه دهند راه آن‌ها به طریق دیگر باشند.

موسوی‌اعظم در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره‌ای به جنایت‌های غاصبانه اسرائیل و آمریکا علیه مسلمانان جهان کرد و گفت: قریب به 60 سال است که اسرائیل به صورت پیوسته جنایت‌هایی را انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت یاسوج ضمن محکوم کردن جنایت‌های آمریکا و اسرائیل اذعان کرد: جنایت‌های صورت گرفته توسط صهیونیست‌ها عین ظلم بر بشریت و بی‌عدالتی بر روی این کره خاکی است که همه کشورها را درگیر کرده است.

انتهای پیام/82011/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول