اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کردستان مطرح کرد

کردستان کمترین جرم را دارد/کسب رتبه 14 کشوری در ارتقای احساس امنیت

فرمانده انتظامی کردستان اقتدار پلیس را به در کنار مردم بودن دانست و گفت: طبق نظرسنجی‌ها، انتظامی کردستان به لحاظ ارتقا احساس امنیت رتبه 14 کشوری را به خود اختصاص داده است.

کردستان کمترین جرم را دارد/کسب رتبه 14 کشوری در ارتقای احساس امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محسن حسن‌خانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ‌اظهار کرد: بالا بردن سطح امنیت ذهنی و عینی در جامعه مهم‌ترین رسالت و وظیفه نیروی انتظامی است و طبق نظرسنجی‌ها، انتظامی کردستان به لحاظ ارتقا احساس امنیت رتبه 14 کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: احساس امنیت در استان کردستان بالاست و آمار بالای ورود مسافران به شهرستان‌های مرزی این مهم را تایید می‌کند.

وی گفت: در استان کردستان به نسبت جمعیت کمترین جرایم وجود دارد و این نتیجه تلاش نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و مشارکت مردم است.

حسن‌خانی تصریح کرد: ملت ایران برای حاکم شدن امنیت پایدار هزینه‌های زیادی را در طول این سال‌ها متحمل شده‌اند و امنیت و نقش ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام در این زمینه ملموس است.

وی خاطرنشان کرد: نشان دادن این امنیت از طریق مختلف به ویژه با استفاده از رسانه‌ها امری ضروری و نقش بسزایی در توسعه و تقویت صنعت توریست در استان دارد.

فرمانده انتظامی کردستان خبرنگاران استان را افرادی متعهد خواند و گفت: تعهد و اخلاق‌مداری خبرنگاران استان موجب شده کوچکترین موردی در زمینه انعکاس خبری را که موجب سوءاستفاده دشمنان شود، نداشته باشیم.

حسن‌خانی افزود: ارتباط و تعامل تنگا‌تنگ با مردم به منظور تحقق اهداف مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی است که نقش اطلاع‌رسانی در تحقق این ارتباط بسیار چشمگیر و غیرقابل انکار است.

وی اقتدار پلیس را به درکنار مردم بودن دانست و بیان داشت: اقتدار پلیس تنها زمانی تحقق پیدا می‌کند که در کنار مردم باشد و مردم به آن اعتماد داشته باشند.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: پلیس باید نقش ریش سفیدی داشته باشد و این مهم تنها با اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌ها و خدمات آن در حوزه‌های مختلف به مردم محقق می‌شود.

حسن‌خانی با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به تلاش و کار بیشتری داریم که به جد دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی به صورت کامل تنها رسالت پلیس نبوده و تحقق این مهم نیازمند تلاش و فعالیت تمام دستگاه‌ها و نهادها با توجه به وظایف محوله است.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه حرف و مصوبه بدون عمل نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد، گفت: همه باید به اندازه توان و رسالت‌هایی که بر عهده داریم در این حوزه ورود پیدا کنیم.

حسن‌خانی تصریح کرد: هرکدام از مسئولان باید در حوزه کاری خود نسبت به انجام و یا عدم انجام وظایف و خواسته‌های مردم پاسخگو باشند.

وی بر پیگیری مطالبات مردم به عنوان مهم‌ترین رسالت برای اصحاب رسانه در هر جامعه‌ای نام برد و گفت: مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف باید از سوی رسانه‌ها دنبال شود و مسئولان نیز باید در این زمینه پاسخگو باشند.

فرمانده انتظامی کردستان خاطرنشان کرد: حس پاسخگویی به مردم تا زمانی که در هر پست و مقامی خدمت می‌کنیم باید همواره همراه ما باشد.

حسن‌خانی تصریح کرد: هیچ مسئولی در نظام اسلامی ما آقای مردم نیست تا بخواهد از بالا به آنها نگاه کند و یا مردم را کوچکتر از خود ببیند.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه و تلاش در راستای تامین امنیت مردم به عنوان مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی را در جلسات متعدد به نیروها و فرماندهان سطح استان یادآوری کرده‌ایم، بیان داشت: تنها وظیفه پلیس تامین امنیت مردم بدون توجه به مذهب، جنسیت، زبان و تحصیلات است.

انتهای پیام/79002‌/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول